Σοφία Βόσσου: «Τρόμαξα από την εικόνα μου, είχα φτάσει 37 κιλά, σαν σκελετός»
Για το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε μίλησε η γνωστή τραγουδίστρια
Συνέντευξη παραχώρησε ηΣοφία Βόσσου και αναφέρθηκε στη σοβαρή περιπέτεια που πέρασε με την υγεία της.
Η σπουδαία τραγουδίστρια μίλησε στην εκπομπή Mega Καλημέρα και αποκάλυψε πως σε κάποια φάση είχε φτάσει να ζυγίζει 37 κιλά.
«Το 2021 ήταν η δυσκολότερη χρονιά της ζωής μου, γιατί ταλαιπωρήθηκα από την αρχή μέχρι και σήμερα. Πάνω που το ξεπερνούσα, με βρήκε και το σπάσιμο του ποδιού. Υπέφερα από πόνους, λύγισα, σκεφτόμουν ότι δεν έχω ποιότητα ζωής και με ενοχλούσε όλο αυτό. Οι φίλοι μου μού έδωσαν δύναμη. Είπα στον εαυτό μου “πρέπει να ντρέπεσαι, υπάρχουν παιδάκια που είναι στα πρόθυρα του θανάτου κι άλλοι που περνάνε ανίατες καταστάσεις”. Δεν είχα νευρική ανορεξία. Είχε κάποια στένωση το στομάχι μου και κάναμε ένα απλό χειρουργείο. Μετά έπαθα διάτρηση», είπε χαρακτηριστικά η Σοφία Βόσσου.
Στη συνέχεια πρόσθεσε πως είχε φτάσει σε σημείο να τρομάζει με την εικόνατης. «Η κόρη μου ήταν στεναχωρημένη, αλλά μου έδειχνε πως δεν συμβαίνει τίποτα. Τρόμαξα από την εικόνα μου, είχα φτάσει 37 κιλά. Ξέρεις τι είναι να βλέπεις το πόδι σου όσο είναι ο καρπός μου τώρα; Να είσαι σαν σκελετός. Τρόμαζα με την εικόνα μου. Σκελετός, κόκκαλο», δήλωσε.
Τέλος, αναφέρθηκε στα σχόλια που γράφονταν για εκείνη, όταν έγινε γνωστή η περιπέτεια της υγείας της και τόνισε πως ήταν ιδιαίτερα προσβλητικά. «Ήξερα ότι η υγεία μου θα επανέλθει. Έλεγα: "Αν θέλει ο Θεός, να με πάρει". Έβλεπα τα σχόλια, με στενοχώρησε η στάση του κόσμου. Τι ανθρωποφαγία ήταν αυτή; Χωρίς να ξέρεις τι περνάει ο άλλος, ένας άνθρωπος υποφέρει και τον γράφεις σκιάχτρο;».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.