Κιμ Καρντάσιαν: Επτά πρώην υπάλληλοί της την πάνε στα δικαστήρια - «Μας έκλεβε στις πληρωμές και συμπεριφερόταν άσχημα»
Όπως ισχυρίζονται, η διάσημη τηλεπερσόνα τους είχε απαγορεύσει ακόμα και το διάλειμμα για φαγητό - Η ίδια υποστηρίζει ότι είχε αναθέσει σε τρίτο πρόσωπο την παροχή υπηρεσιών στην αξίας 60 εκατομμυρίων δολαρίων βίλα της
Η Κιμ Καρντάσιανθα βρεθεί αντιμέτωπη με τη δικαιοσύνη καθώς επτά πρώην μέλη του προσωπικού κηπουρικής και συντήρησης του αρχοντικού της Hidden Hills -ύψους 60 εκατομμυρίων δολαρίων- κατέθεσαν μήνυση εναντίον της και την κατηγορούν για μη καταβολή μισθών, υπερωριών και άσχημη συμπεριφορά.
Σύμφωνα με τη μήνυση, που κατατέθηκε τη Δευτέρα στο Λος Άντζελες, η 40χρονη Κιμ καθυστερούσε τους μισθούς, παρακρατούσε το 10% των μισθών για φόρους, αλλά όπως αναφέρουν στη μήνυση δεν έδινε αυτά τα ποσά στο κράτος. Επίσης, ισχυρίζονται πως δεν τους πλήρωνε τις υπερωρίες και μερικές φορές τους ανάγκαζε να εργαστούν χωρίς διάλειμμα για φαγητό.
Μάλιστα ένας 16χρονος πρώην υπάλληλος της celebrity ισχυρίστηκε ότι ήταν υποχρεωμένος να εργάζεται πέρα από τις 48 επιτρεπόμενες ώρες που ισχύουν για έναν ανήλικο σε καλοκαιρινή εργασία. Ένας άλλος ισχυρίζεται ότι όταν ζήτησε να πληρωθεί τις υπερωρίες του απολύθηκε αμέσως.
Στον όμιλο Page Six, μίλησε εκπρόσωπος της Κιμ Καρντάσιαν για την εν λόγω μήνυση και υποστήριξε πως η διάσημη τηλεπερσόνα δεν γνώριζε τίποτα για τις καταγγελίες των μηνυτών.
«Αυτοί οι εργαζόμενοι προσλήφθηκαν και πληρώθηκαν μέσω ενός τρίτου που προσλήφθηκε από την Κιμ για την παροχή υπηρεσιών. Η Κιμ δεν συμμετέχει στη συμφωνία που έχει συναφθεί μεταξύ του ενδιάμεσου και των εργαζομένων, επομένως δεν είναι υπεύθυνη για το πώς διαχειρίζεται ο ενδιάμεσος την επιχείρησή του... Η Κιμ δεν έχει καμία σχέση με όλα αυτά και αυτοί οι εργαζόμενοι έχουν κάνει μήνυση στο λάθος άτομο».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.