Ο εκκεντρικός πρίγκιπας της Ταϊλάνδης δεν θέλει να στεφθεί τώρα βασιλιάς
Ο διάδοχος του θρόνου, Maha Vajiralongkorn θέλει η στέψη του να αναβληθεί για τουλάχιστον ένα χρόνο καθώς τους είπε πως χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να πενθήσει τον πατέρα του.
Άνω κάτω έχει κάνει τον λαό της Ταϊλάνδης με τα καμώματά του ο Maha Vajiralongkorn, ο εκκεντρικός πρίγκιπα και διάδοχος του μονάρχη της χώρας Μπουμιντόλ Αντουλιαντέι, που πέθανε την περασμένη Πέμπτη.
Μετά από τις φωτογραφίες που ήρθαν στη δημοσιότητα οι οποίες κάθε άλλο παρά κολακευτικές ήταν για το διάδοχο του θρόνου, τώρα αξιωματούχοι της κυβέρνησης αποκαλύπτουν, σύμφωνα με το BBC, πως ο Maha Vajiralongkorn θέλει η στέψη του να αναβληθεί για τουλάχιστον ένα χρόνο καθώς τους είπε πως χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να πενθήσει τον πατέρα του.
Προς το παρόν αντιβασιλέας είναι ο πρώην πρωθυπουργός Prem Tinsulanonda.
Κλείσιμο
Ωστόσο, ο νυν πρωθυπουργός Prayuth Chan-ocha προσπάθησε να καθησυχάσει τους Ταϊλανδούς για τη διαδοχή σε τηλεοπτική ομιλία του το Σάββατο, λέγοντας ότι δεν πρέπει να ανησυχούν.
Ο 64χρονος διάδοχος, όπως τους μετέφερε, ζήτησε από τον λαό να μην ανησυχεί για τη διακυβέρνηση της χώρας.
«Ανέφερε ότι αυτή τη στιγμή όλοι είναι στεναχωρημένοι, εκείνος είναι ακόμη θλιμμένος, οπότε όλες οι πλευρές πρέπει να περιμένουν να περάσει αυτή η θλιβερή στιγμή», είπε ακόμη ο πρωθυπουργός.
Οι ψίθυροι για το αν ο Maha Vajiralongkorn είναι ικανός να διαδεχτεί τον πατέρα του υπάρχουν εδώ και καιρό, όμως κανένας δεν τολμάει να αναφερθεί ανοιχτά στο ζήτημα αυτό μιας και οι νόμοι στη χώρα είναι πολύ αυστηροί σχετικά με το τι πρέπει να προβάλλεται προς τα έξω για τη βασιλική οικογένεια.
Η μοναρχία θεωρείται ως μια ενωτική δύναμη στην Ταϊλάνδη σε περιόδους πολιτικής αναταραχής και ο βασιλιάς Μπουμιντόλ, ο οποίος πέθανε σε ηλικία 88 ετών, ήταν αξιοσέβαστος από πολλούς Ταϊλανδούς.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.