Μέρκελ: Ζήτησε από τον Ερντογάν άμεση αποχώρηση των ξένων δυνάμεων από τη Λιβύη
Τηλεδιάσκεψη με τον Τούρκο πρόεδρο είχε νωρίτερα την Τετάρτη η Άνγκελα Μέρκελ - Η Καγκελάριος επισήμανε την σημασία εκτεταμένων και πιο εποικοδομητικών σχέσεων μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Τουρκίας
Μια «ταχεία έναρξη της αποχώρησης των ξένων στρατιωτών και μισθοφόρων» από την Λιβύη «θα έστελνε ένα σημαντικό μήνυμα», τόνισε η Καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ στον πρόεδρο της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν, με τον οποίο είχε νωρίτερα απόψε τηλεδιάσκεψη.
Μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν ήταν οι άτυπες συνομιλίες για το Κυπριακό στη Γενεύη, οι εξελίξεις στη Συρία και η κατάσταση σε ό,τι αφορά την πανδημία του κορωνοϊού.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Καγκελαρίας, οι δύο ηγέτες συμφώνησαν να στηρίξουν τη νέα λιβυκή μεταβατική κυβέρνηση υπό τον Αμπντουλχαμίντ Ντμπεϊμπά στην προσπάθεια βελτίωσης της κατάστασης του πληθυσμού και στην προετοιμασία εκλογών στο τέλος του έτους. «Η Καγκελάριος υπογράμμισε ότι μια ταχεία έναρξη της αποχώρησης ξένων στρατιωτών και μισθοφόρων θα αποτελούσε σημαντικό μήνυμα», αναφέρεται ακόμη στην ανακοίνωση.
Η Καγκελάριος και ο τούρκος Πρόεδρος τόνισαν ακόμη ότι πρέπει να διατηρηθεί επαρκής πρόσβαση για την ανθρωπιστική βοήθεια προς τον δοκιμαζόμενο λαό της Συρίας, ενώ η Άνγκελα Μέρκελ επισήμανε εκ νέου την σημασία εκτεταμένων και πιο εποικοδομητικών σχέσεων μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Τουρκίας.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.