Εστιατόρια με άποψη στα social media
social-estiatoria-xr

Εστιατόρια με άποψη στα social media

Σε μια εποχή όπου το smartphone ενός πελάτη είναι τόσο απαραίτητο όσο και το πιρούνι του, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει το «νέο πεδίο μάχης» για τη φήμη ενός εστιατορίου

Τα social media υπαγορεύουν πλέον σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία ενός εστιατορίου.
Πάνε οι μέρες που η φήμη ταξίδευε από στόμα σε στόμα και οι έντυπες κριτικές υπαγόρευαν την επιτυχία ενός εστιατορίου. Σήμερα, πλατφόρμες όπως το Instagram, το Facebook και το Yelp έχουν μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες επιλέγουν πού θα φάνε, πώς μοιράζονται τις εμπειρίες τους και, τελικά, πώς επηρεάζουν τους άλλους.



Ένα success story απολαμβάνει και το «Wine is fine», αφού μια ματιά στο Instagram του wine restaurant, στο κέντρο της Αθήνας, είναι ικανό για να καταλάβει κανείς γιατί δεν κάνει κρατήσεις. Στις αναρτήσεις του μαθαίνουμε από το προσωπικό του μαγαζιού μέχρι τις αστείες αφιερώσεις των ιδιοκτητών για του Αγίου Βαλεντίνου. Ο Τhomas Brengou, ένας εκ των ιδιοκτητών, που διαχειρίζεται τα social media του εστιατορίου, λέει πως δεν έχει συγκεκριμένη στρατηγική, καθώς βλέπει τη χρήση του «σαν προέκταση του προσωπικού του Instagram».





Αν και το Facebook βρίσκεται στον θρόνο των κοινωνικών δικτύων, tο Instagram έχει περίπου 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες μηνιαίως, με ποσοστά εμπλοκής που είναι 84 φορές υψηλότερα από άλλες πλατφόρμες. Γι’ αυτό και προτιμάται από πολλούς υπεύθυνους μάρκετινγκ εστιατορίων, αφού μέσω της βελτίωσης της ψηφιακής τους παρουσίας στην πλατφόρμα θέλησαν να αυξήσουν τη δέσμευση και κατά συνέπεια τις πωλήσεις. Ένα μυστικό που χρόνια τώρα γνωρίζει και η ομάδα του Άρη Βεζενέ.


Και η πρόσφατη προσθήκη του Εkiben στο πορτοφόλιό του είναι άλλη μία απόδειξη. Η στρατηγική πίσω από το μικρό ιαπωνικό ντέλι είναι απλή. «Κοιτάζοντας το προφίλ του στο Instagram βλέπεις ότι πρόκειται για έναν χώρο με ζωντανή ατμόσφαιρα, όπου οι επισκέπτες περνούν καλά και απολαμβάνουν το φαγητό τους. Φωτογραφίζουμε από φαγητό, μέχρι το προσωπικό καθώς και πελάτες μας την ώρα που βρίσκονται εδώ, φυσικά με την άδειά τους. Πώς το Ekiben έγινε viral; Οι ίδιοι οι πελάτες μοιράζονται υλικό δείχνοντας πόσο καλά περνούν, πόσο τους αρέσει το φαγητό», αποκαλύπτει η Πέννυ Γεωργακοπούλου, ο ιθύνων νους πίσω από το πληκτρολόγιο του ομίλου.



Είναι τα likes ενδεικτικά της ποιότητας; Πιστεύω πως τις περισσότερες φορές είναι. Σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε ότι θρυλικά εστιατόρια προσέλκυσαν κοινό μέσα από το Instagram. Ποιος foodie δεν θέλει ακόμα να φωτογραφηθεί στις τουαλέτες του λονδρέζικου Sketch και ποιος «σοβαρός» Tiktoker δεν αποδέχτηκε την πρώτη πρόκληση, #ChipotleLidFlip, με πάνω από 240 εκατ. προβολές στην πλατφόρμα;

Πηγή Cantina
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης