Στο ίδιο μήκος κύματος με τα διεθνή ΜΜΕ εκπέμπει και η νέα πρωτότυπη προσπάθεια προβολής του Δήμου Άνδρου που ήδη «τρέχει» τις τελευταίες ημέρες, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση. Με εικόνες και εμπειρίες από την Άνδρο γέμισε το μετρό της Αθήνας. Με 31 αφίσες σε 17 σταθμούς, η Άνδρος θα προβληθεί συνολικά για δύο εβδομάδες σε ένα επιλεγμένο κοινό στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής που καλύπτει το μετρό. Με slogan όπως: «Μακριά, αλλά και τόσο κοντά!», «Μέσα σε όλα», αλλά και «έξω καρδιά!», «Δράση, αλλά και απόδραση!», σύντομα, ελκυστικά κείμενα και όμορφες εικόνες φιλοδοξούν να δώσουν μία «γεύση» από Άνδρο σε χιλιάδες επιβάτες.
«Η ποιότητα, η εγγύτητα από την Αθήνα, η ασφάλεια και η φιλοξενία είναι τα συστατικά μίας συνταγής που προσφέρει η Άνδρος για ιδανικές αποδράσεις σε φίλους του ποιοτικού ταξιδιού, να μοιραστούν μαζί μας μία ξεχωριστή εμπειρία φέτος», δηλώνει ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Νίκος Μουστάκας.
Με πίστη στην ποιότητα, η ΜΕΓΑ συνεχίζει να πρωτοπορεί εδώ και 45 χρόνια, φέρνοντας μια νέα πρόταση που συνδυάζει ελληνική καινοτομία, τεχνογνωσία και αγάπη για κάθε στάδιο της ζωής μας.
Μέσα από τα προγράμματα Nova Fiber, με 100% οπτική ίνα, έχετε τη δυνατότητα να ζήσετε ανεπανάληπτες online εμπειρίες, που φτάνουν ως και τα 3Gbps σε ταχύτητα, χάρις στην τεχνολογία οπτικών ινών που εγκαθίσταται εύκολα και γρήγορα μέσα στο σπίτι σας, αλλάζοντας συθέμελα την καθημερινότητα.
Η παρουσία της Miele στο Navarino Challenge ανέδειξε για ακόμη μία χρονιά πώς η προηγμένη τεχνολογία των συσκευών της συμβάλλει στη βελτίωση της καθημερινότητας, συνδυάζοντας τη γαστρονομική παράδοση με τον σύγχρονο τρόπο ζωής και την υψηλή αισθητική.