
Αναγνωρισμένο παγκοσμίως για την ποιότητα, την έρευνα και τη σύνδεσή του με την αγορά εργασίας, το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σου δίνει τα απαραίτητα εφόδια για να κάνεις το επόμενο βήμα με αυτοπεποίθηση.
Η υιοθέτηση του cloud απο τις επιχειρήσεις αλλαξε ραγδαία τον τρόπο λειτουργίας τους. Ενώ παλιότερα όλες οι επιχειρήσεις έτρεχαν τις διάφορες εφαρμογές τους απο έναν τοπικό σέρβερ που βρισκόταν κατά πασα πιθανότητα στις εγκαταστάσεις τις εταιρίας, πλέον μπορούν να έχουν πρόσβαση στις λειτουργίες απο οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη, απλά με μια σύνδεση ίντερνετ.
Μερικά απο τα πλεονεκτήματα του cloud παρούσα στιγμή είναι τα εξής:
Το Google Cloud είναι η καλύτερη επιλογή ολοκληρωμένων υπηρεσιών cloud που χρησιμοποιούν οι προγραμματιστές και οι επαγγελματίες της πληροφορικής για τη δημιουργία, την ανάπτυξη και τη διαχείριση εφαρμογών μέσω του παγκόσμιου δικτύου δεδομένων της Google. Στην Ελλάδα ο main partner της Google για το Cloud είναι η Cloudevo. Μέσω του Google Cloud και της Cloudevo η αξιοπιστία των έργων μεγάλης κλίμακας είναι εγγυημένη.
Οι τάσεις του cloud computing φανερώνουν σε ποιους τομείς θα κινηθεί το μέλλον η εξέλιξη των εφαρμογών.
Οι υβριδικές λύσεις βρίσκονται σε άνοδο. Με αυτόν τον τρόπο οι χρήστες απολαμβάνουν τα οφέλη των ιδιωτικών σύννεφων και των δημόσιων ταυτόχρονα.
Η τεχνολογία ανοιχτού κώδικα, η τεχνολογία δηλαδή που επιτρέπει στους χρήστες την διαλειτουργικότητα (interoperation), θα γίνει περισσότερο διαδεδομένη.
Θα αυξηθεί η ζήτηση για εργαζόμενους με γνώσεις και δεξιότητες σχετικές με το cloud computing. Τέτοιες δεξιότητες περιλαμβάνουν τη γνώση API, γνώση για πρακτικές data integration , αυτοματοποίηση και άλλες.
Ιδιαίτερο βάρος θα δωθεί στην ασφάλεια. Ειδικά εφόσον πλέον οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ένα μείγμα από ιδιωτικό και δημόσιο cloud καθώς και τοπικά μέσα, ο αριθμός των παρόχων αυξάνεται με αποτέλεσμα να μειώνεται η δυνατότητα καλής διαχείρισης και διασφάλισης του ελέγχου.
Τέλος, το cloud computing θα συμβάλει στην αλλαγή της εμπειρίας των καταναλωτών. Καθώς θα εξελίσσεται, θα αναμειχθεί με άλλες νέες smart τεχνολογίες δημιουργώντας έτσι καινούργιες διαστάσεις στο customer experience. Όταν θα συνδυάζεται και με τεχνητή νοημοσύνη, analytics και internet of things θα αλλάζει τον τρόπο που οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τα brands.