Τζούλιεν Μακ Ντόναλντ - Μελίσα Ονταμπας: «Η συλλογή μας δείχνει την Ελλάδα του σήμερα και του χθες»
Δύο από τα πιο διάσημα ονόματα στον χώρο της μόδας, ο άλλοτε σχεδιαστής του οίκου Givenchy και νυν designer red carpet Τζούλιεν ΜακΝτόναλντ και η δημιουργός των πιο ανάρπαστων μαγιό στον κόσμο Μελίσα Ονταμπας, επέλεξαν ως φόντο για την παγκόσμια καμπάνια της νέας τους κολεξιόν το Πόρτο Χέλι, συνδυάζοντας business & pleasure στα κοσμικά θέρετρα «Nikki Beach» και «Amanzoe»
Μαρία Λεμονιά
Η συνεργασία, για πέμπτη φορά φέτος, των δύο διάσημων σχεδιαστών, ο καθένας από τους οποίους έχει διαγράψει τη δική του πετυχημένη πορεία στην ιστορία της μόδας, χαιρετίστηκε από τους απανταχού fashionistas. Ο Βρετανός σχεδιαστής Τζούλιεν ΜακΝτόναλντ, με τις εκπληκτικές υψηλής ραπτικής τουαλέτες του που έχουν αφήσει εποχή στα κόκκινα χαλιά αντιπροσωπεύοντας τον οίκο Givenchy, και η designer των πιο διάσημων μαγιό στον κόσμο που φέρουν το όνομά της, Μελίσα Ονταμπας, με τον χαρακτηρισμό «η Φεράρι των μαγιό» που της αποδίδει ο διεθνής Τύπος, επέλεξαν τα κοσμοπολίτικα «Nikki Beach» και «Amanzoe Resort» στο Πόρτο Χέλι για να φωτογραφήσουν τη νέα τους κολεξιόν. Ενα ολόκληρο τιμ, αποτελούμενο από συνεργείο δέκα ατόμων, κατέκλυσε τους πολυτελείς χώρους των καταλυμάτων που χρησιμοποιήθηκαν ως φόντο για τη φωτογράφηση της παγκόσμιας καμπάνιας της νέας τους κολεξιόν. «Η Ελλάδα και το Πόρτο Χέλι αποτέλεσαν την καλύτερη έμπνευση για την καμπάνια μας», σχολίασε ο Βρετανός σχεδιαστής, για να ολοκληρώσει τη σκέψη του λέγοντας: «Τόσο το “Nikki” όσο και το “Amanzoe” είναι υπέροχης αισθητικής χώροι τους οποίους λατρεύουμε. Θέλαμε η διεθνής μας καμπάνια να πραγματοποιηθεί εδώ καθώς η δουλειά μας εμπνέεται από εικόνες της Ελλάδας».
Ο Τζούλιεν ΜακΝτόναλντ και η Μελίσα Ονταμπας
Κλείσιμο
Εξίσου λάτρης της χώρας μας δηλώνει και η Μελίσα Ονταμπας, της οποίας τα μαγιό και τα καφτάνια γίνονται ανάρπαστα από τις jet setters και διατίθενται σε όλα τα κοσμοπολίτικα παραλιακά θέρετρα του κόσμου: «Τα γραφικά χωριουδάκια, τα λευκά σπίτια, η ηλιοφάνεια και η θάλασσα στη χώρα σας είναι μοναδικές αξίες. Η συλλογή μου είναι σαφώς επηρεασμένη από το διάσημο ελληνικό καλοκαίρι που αποπνέει φινέτσα, αυθεντικότητα και ανεμελιά. Ακόμη και τα κλασικά ελληνοπρεπή σανδάλια έχουν επηρεάσει τη συλλογή μου», λέει χαρακτηριστικά η σχεδιάστρια της οποίας τα μαγιό ντύνουν τα κορμιά αστέρων όπως η Γκουίνεθ Πάλτροου, η Μπιγιονσέ, η Ριάνα, η Ελ Μακφέρσον και η Σίντι Κρόφορντ.
«Η Φεράρι των μαγιό» γράφει ο ξένος Τύπος για τη Μελίσα Ονταμπας
Ο Τζούλιεν ΜακΝτόναλντ και η Μελίσα Ονταμπας γνωρίστηκαν πριν από δέκα χρόνια σε κάποιο δείπνο που παρέθεσε ο Βρετανός σχεδιαστής στο περίφημο ξενοδοχείο «Ritz». Η χημεία ανάμεσά τους ήταν καταλυτική και έκτοτε, εκτός από φίλοι, έγιναν και συνεργάτες: υπολογίσιμη κοινή δύναμη στον χώρο της μόδας. Φέτος είναι η πέμπτη φορά που συνεργάζονται υπό το brand name «Odabash+ΜacDonald» και η πρόσφατη συλλογή τους περιλαμβάνει μαγιό και resort wear σύνολα αποτελούμενα από πολυτελή boho καφτάνια σε διάφορους χρωματισμούς, με κυρίαρχα μοτίβα το λευκό και το κοραλλί. «Τα σχέδιά μας είναι σαφώς εμπνευσμένα από την ελληνική ιστορία και μυθολογία γι’ αυτό και έχουν ονόματα Ελλήνων θεών», τονίζει χαμογελώντας η Μελίσα. Οσο για τις κυρίαρχες τάσεις για τα μαγιό φέτος το καλοκαίρι, λέει συγκεκριμένα: «Τα μαγιό της συλλογής μας είναι περίτεχνα, με κοψίματα, αλυσίδες, διαφάνειες ακόμη και κεντήματα. Κάθε μαγιό είναι δουλεμένο σε κάθε λεπτομέρεια και διατίθεται σε πολύ λίγα κομμάτια ώστε να είναι σχεδόν μοναδικό. Γι’ αυτό και το διεθνές κοινό το θεωρεί μια πολύ καλή επένδυση για την γκαρνταρόμπα του, την οποία ανανεώνει μία φορά τον χρόνο».
Backstage από την παγκόσμια καμπάνια σε «Nikki Beach» και «Amanzoe»
Οι δύο σχεδιαστές είχαν την ευκαιρία να συνδυάσουν τη φωτογράφηση της διεθνούς τους καμπάνιας με στιγμές χαλάρωσης αλλά και διασκέδασης σε κοσμικά στέκια της περιοχής στο Πόρτο Χέλι, ενώ ήταν οι πρωταγωνιστές του φετινού opening party για τη σεζόν στο «Nikki Beach Hotel». «Ηταν ένα υπέροχο πάρτυ με πολύ κέφι, υπέροχη μουσική και ξέφρενο χορό. Χαιρόμαστε πολύ που μας δόθηκε η ευκαιρία να συνδυάσουμε τη δουλειά απολαμβάνοντας δόσεις ελληνικού καλοκαιριού στην Ελληνική Ριβιέρα, όπου η πολυτέλεια δένει αρμονικά με τη φυσική ομορφιά, τα μικρά χωριά και τη γραφικότητα», λένε από κοινού την ώρα που η Μελίσα κοιτάζει μέσα από τον φακό του φωτογράφου τις λήψεις με το μοντέλο της και ο Τζούλιεν παρεμβαίνει με οδηγίες για κάθε λεπτομέρεια του σκηνικού. «Η διεθνής καμπάνια μας θα αποτυπώνει την ομορφιά της Ελλάδας, μια ομορφιά που είναι διάχυτη παντού: από τα αγάλματα και τις αρχαιοελληνικού τύπου κολόνες του “Amanzoe” μέχρι το εκθαμβωτικό λευκό χρώμα του κοσμοπολίτικου “Nikki Beach”. Στα καλοκαιρινά μας ρούχα αντικατοπτρίζεται η Ελλάδα του σήμερα αλλά και του χθες».
Η εταιρεία υλοποιεί μακροχρόνια και πολυβραβευμένα προγράμματα κοινωνικής συνεισφοράς, με μετρήσιμα αποτελέσματα που συμβάλλουν ουσιαστικά στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών