Ναταλία Γερμανού: Συμπαρουσιαστής μου φέτος είναι ο Θέμης
Για την Έλενα Παπαβασιλείου και τη Σίσσυ Χρηστίδου μίλησε σε συνέντευξή της η Ναταλία Γερμανού ξεκαθαρίζοντας πως η Σίσσυ δεν ήταν η κεντρική παρουσιάστρια του «Μες στην καλά χαρά», αλλά συμπαρουσιάστρια.
Για την Έλενα Παπαβασιλείου και τη Σίσσυ Χρηστίδου μίλησε σε συνέντευξή της στο περιοδικό «People» η Ναταλία Γερμανού ξεκαθαρίζοντας πως η Σίσσυ δεν ήταν η κεντρική παρουσιάστρια του «Μες στην καλά χαρά», αλλά συμπαρουσιάστρια.
«Δεν ήταν κεντρική παρουσιάστρια, αλλά σαφώς της άξιζε και της αξίζει. Και ως συμπαρουσιάστρια ήταν εξαιρετική. Είχαμε ένα τετράγωνο με τη Σίσσυ, τον Παύλο και τον Θέμη με χημεία. Και ξαφνικά φύγανε οι δύο πολύ βασικές γωνίες, και μου λείπουν».
Ποιος είναι άραγε ο φετινός συμπαρουσιαστής της Ναταλίας; Ο Θέμης Γεωργαντάς ή η Έλενα Παπαβασιλείου; «Στους τίτλους τώρα λέει "μαζί της ο Θέμης Γεωργαντάς" εκεί που έλεγε "μαζί της η Σίσσυ Χρηστίδου". Αν το θέτεις έτσι, ναι ο συμπαρουσιαστής μου φέτος είναι ο Θέμης», λέει η Ναταλία.
Όσο για την Έλενα Παπαβασιλείου... θα καταφέρει κάποια στιγμή να πάρει τη θέση της Σίσσυς στην εκπομπή; «Πιθανόν, ύστερα από χρόνια, όταν θα έχει κάνει τα τηλεοπτικά χιλιόμετρα της Σίσσυς, αλλά και πάλι αυτό θα το κρίνουν οι τηλεθεατές και τα κανάλια, γιατί αυτοί πιστεύω ότι χρίζουν κεντρικούς και μη κεντρικούς παρουσιαστές και αποφασίζουν τη διάρκεια».
Κλείσιμο
Σε ερώτηση για το αν έχει νιώσει στην τηλεοπτική της πορεία ότι κινδύνευσε να γίνει νούμερο, η παρουσιάστρια απαντά: «Στο Dream Show ήμουν λίγο νούμερο. Με σήκωνε ο Μικρούτσικος και έδειχνα τα φορέματά μου και έλεγα συνέχεια βλακείες στα παιδιά… Όταν βλέπω κάποια παλιά αποσπάσματα του εαυτού μου, νομίζω ότι έχω υπάρξει νούμερο…».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.