Με αφορμή τη δήλωση του Γιάννη Σπαλιάρα για την πιο ακριβοπληρωμένη διαφημιστική καμπάνια στην οποία έχει συμμετάσχει, ο Κώστας Φραγκολιάς αποκάλυψε, με τη σειρά του, το μεγαλύτερο ποσό που έχει πάρει για διαφήμιση.
Ο Κώστας Φραγκολιάς είπε χαρακτηριστικά: «Εγώ ήμουν πιο commercial ως μοντέλο. Πάλι στην Ιταλία και εγώ έκανα μια παγκόσμια διαφήμιση για παγωτό. Πήρα 20.000 ευρώ. Φορολογήθηκα στην Ιταλία, με συνέφερε καλύτερα». Και πρόσθεσε: «Δεν έγλειφα ακριβώς, πιο πολύ δάγκωνα, γιατί ήταν ξυλάκι. Η γνωστή ιταλική εταιρεία. Σοκολάτα, αμύγδαλο με τη βανίλια».
«Δάγκωσα 15 ξυλάκια. Και υπήρχε πάντα άνθρωπος που μου έφερνε καινούργιο», σημείωσε ο Κώστας Φραγκολιάς.
Φέτος, η ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσιάζει στην καμπάνια της, μια ολοκληρωμένη γιορτινή εμπειρία με κεντρικό άξονα το γιορτινό τραπέζι για τα πιο όμορφα Χριστούγεννα, δείχνοντας πώς η ΑΒ φροντίζει να μη λείψει τίποτα από το χριστουγεννιάτικο τραπέζι και το σπίτι.