Blue Star Patmos: Το ρήγμα είναι διαμπερές, φαίνονται μέχρι και οι σκάλες

Blue Star Patmos: Το ρήγμα είναι διαμπερές, φαίνονται μέχρι και οι σκάλες

Σύμφωνα με δύτη που βούτηξε στο σημείο  της προσάραξης «στο πλωριό το ρήγμα ήταν γύρω στα 15-20 μέτρα. Στη μέση ήταν στα 10-15 μέτρα και ήταν αρκετά μεγάλο και διαμπερές»

Το μέγεθος της ζημιάς που έχει υποστεί το Blue Star Patmos αποτυπώνει η μαρτυρία ενός εκ των δυτών που βούτηξε στα νερά ανοιχτά του λιμανιού της Ίου, εκεί, δηλαδή, που προσάραξε το πλοίο τα ξημερώματα της Τετάρτης.

Σύμφωνα με τον δύτη που μίλησε στον ΑΝΤ1 «βρήκαμε αρκετά ρήγματα και τρύπες. Στο πλωριό το ρήγμα ήταν γύρω στα 15-20 μέτρα. Στη μέση ήταν στα 10-15 μέτρα και ήταν αρκετά μεγάλο και διαμπερές. Φαίνονταν μέχρι και οι σκάλες».

Συγκλονιστική είναι εν τω μεταξή και η περιγραφή μιας εκ των 205 ατόμων που επέβαιναν στο πλοίο. «Είχα κατέβει στο γκαράζ, ημουν στο αυτοκινητο, όταν άκουσα έναν θόρυβο σα σεισμός. Το καράβι κινήθηκε αριστερά-δεξιά» δήλωσε στον ΑΝΤ1.

Η ίδια γυναίκα επαίνεσε τον καπετάνιο του Sea Jet, του πλοίου με τη βοήθεια του οποίου εκκενώθηκε το Blue Star Patmos, ο οποίος, όπως είπε, «εδεσε στον καταπέλτη σαν να βγαίνουμε στο λιμάνι».

Οι μηχανές του πλοίου λειτουργούν, πάντως, κανονικά παρά το νερό που μπήκε. Καθώς σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, τα ρήγματα που προκλήθηκαν από την προσάραξη στην ξέρα δεν είναι βαθιά και το νερό έχει μεν φτάσει στις δεξαμενές ασφαλείας, αλλά όχι στις μηχανές, θεωρείται ότι το πλοίο δεν έχει ζήτημα πλευστότητας και άρα πως θα μπορέσει μόνο του να φτάσει ως το ναυπηγείο. 

Στόχος πλέον είναι τις επόμενες ημέρες να κλείσουν τα ρήγματα, το πλοίο να αποκολληθεί από την ξέρα και να πλεύσει με τις δικές του μηχανές στο ναυπηγείο, χωρίς τη βοήθεια ρυμουλκών, όπως εκτιμούν οι ειδικοί της πλοιοκτήτριας εταιρείας.



Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία Blue Star Ferries ενημερώνει ότι η κατάσταση του πλοίου παραμένει σταθερή καθώς και ότι «επί του παρόντος η Εταιρία βρίσκεται σε διαδικασία ελέγχου και αξιολόγησης της κατάστασης, με στόχο την ασφαλή και κατά το δυνατόν συντομότερη αποκόλληση του πλοίου από τα αβαθή».

Η ανακοίνωση της εταιρείας έχει ως εξής:

Η BLUE STAR FERRIES ενημερώνει ότι η κατάσταση του πλοίου της BLUE STAR PATMOS το οποίο σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωση της Εταιρίας προσάραξε σε αβαθή κατά την είσοδό του στο λιμένα της Ίου την Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017, παραμένει σταθερή.

Όπως η Εταιρία ενημέρωσε οι επιβάτες που επέβαιναν στο πλοίο, όλοι καλά στην υγεία τους, μεταφέρθηκαν στο λιμένα της ‘Ίου και έχουν όλοι προωθηθεί από εχθές στους προορισμούς τους με μέριμνα της Εταιρίας.

Επί του παρόντος η Εταιρία βρίσκεται σε διαδικασία ελέγχου και αξιολόγησης της κατάστασης, με στόχο την ασφαλή και κατά το δυνατόν συντομότερη αποκόλληση του πλοίου από τα αβαθή.

Τα δρομολόγια του BLUE STAR PATMOS εκτελούνται από το BLUE STAR NAXOS μετά από τροποποίηση δρομολογίων της Εταιρίας.

Η Εταιρία θα ενημερώσει για οποιαδήποτε περαιτέρω εξέλιξη με νέα ανακοίνωση.



ΣΧΟΛΙΑ (67)

nikpit

Το Αιγαίο έχει γεμίσει υπερωκεάνεια των 25 κόμβων που καλούνται να εξυπηρετήσουν όρμους για τριήρεις και σκούνες. Και να το κάνουν με σιδηροδρομική πίεση εκτελώντας σλάλομ ανάμεσα από ολόκληρους στόλους καμπίσιων ερασιτεχνών. Λογικό είναι η υποκειμενική κρίση ακόμα και εμπειρότατων ανθρώπων, σε δεδομένη στιγμή να μην επαρκεί. Και όπου η υποκειμενική κρίση αρχίζει να μην επαρκεί είναι πιά η ώρα της τυποποίησης. Πρωτόκολλα. Διαδικασίες. Markers. Οριοθέτηση κυκλοφορίας.Συνιστώμενες ταχύτητες. "Βλακοποίηση" της δουλειάς με την καλή έννοια. Να βρίσκει το βαπόρι τη μπούκα της Ίου όπως βρίσκει το 747 το διάδρομο 33R. Ευθυγραμμισμένο 1 μίλι πριν, αντί να φλερτάρει με κάβους. Τεχνικώς είναι 1000% εφικτό. Το κάνουν αεροπλάνα στα τυφλά με 7 μποφώρ στη μπάντα και φυσικά ισχύει ήδη και σε πολλά μέρη στη θάλασσα. (Κι όποιος λεχρίτης συρτεύει στο δίαυλο, να πηγαίνει το λιμενικό να τον εμβολίζει.)

epivaths

Μπορεί να μου πει κάποιος γιατί έκοψαν τη live μετάδοση μέσω Youtube της εικόνας του πλοίου με τις προσπάθειες αποκόλλησής του? Τι φοβούνται, μην πληγεί to κύρος της BSF? Αγνοεί η εταιρεία ότι απλός κόσμος-επιβάτες που έχουν ταξιδέψει με το διαμάντι αυτό της ελληνικής ακτοπλοϊας (κοντεύουμε να ξεχάσουμε πλήρως τις Νταλιάνες και τις Δημητρούλες!) έχουν την ίδια ή και περισσότερη αγωνία για το πλοίο και την τύχη του?

Καπετάν Γιάννης

Προς όλους τους εδώ ειδήμονες σχολιαστές επι θεμάτων των ναυτικών ατυχημάτων , και των ναυτιλιακών γενικώς... .............................. Η ημιμάθεια ειναι τρις χειρότερη της πλήρους αγνοιας η αμάθειας. ...... Αλλά η άγνοια και περισσότερο η αυτη καθ εαυτή ημιμάθεια κάποιων που ανακατεύονται σε κάτι που αγνοούν εντελώς η τα εχουν μπερδεμένα στο μυαλό τους. Ολα αυτά σκοτώνουν ....Γίνατε απο οτι βλέπω οι περισσότεροι ειδήμονες και πραγματογνώμονες.. Και ειδικά σε θέματα ναυτικών ατυχημάτων . Μην ασχολείστε λοιπόν . Δεν το κατέχετε το θέμα. ..... Βελάζοντα πρόβατα και τραγικά "νούμερα" γίνεστε εδώ στα μπλόγκ, με αυτά που σχολιάζετε και τίποτε άλλο.

προς χαχα

Μαλλον εσενα σου τα εσκασαν χαχα για να λες βλακείες. χαχα, το terrajet ηταν πεντακαθαρο και ανθρωπος ηταν εξω από τις τουαλέτες συνεχως που καθαριζε. Τα μικρα μια χαρα τα εβλεπα να φευγουν με 7 μποφορακια. Αυτά για την εμπειρια μου με τη συγκεκριμενη εταιρεια. χεχε

ΑΓΓΕΛΟΣ

Καπετανιε απο εδω ελα. Ξερω ενα σιγουρο δρομο. Θα φτασουμε και 5 λεπτα νωριτερα.

mannik

Στις σχολές δημοσιογραφίας μπαίνεις πια και με απολυτήριο από στρούγκα; Ζητήστε από τον πυλωρό της δημοσιογραφίας να δει στο λεξικό τι σημαίνει "διαμπερές"...

@mannik

Πρόσθεσε και τα πολλά ορθογραφικά λάθη...

naxos

Seajet μακραν η καλυτερη εταιρεια για να ταξιδεψεις. Ταξιδεψα από Ραφήνα για κυκλαδες με το terajet φέτος και δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναταξιδεψω με άλλη εταιρεία (ουτε να ξαναφυγω από Πειραια) . Καθαριοτητα, ευγενεία και χωρις καθυστερήσεις.

hahaha

στα εσκασε καλά ο Ηλιο..? μακραν τα πιο βρωμικα καράβια, τα μικρά δε, που τα βγαζει με 5 μποφόρ μυρίζουν εμετό απο χιλιόμετρα...

Βαγγελης

Διαμπερες σημαινει και απο τις δυο πλευρες...συνελθετε...λιγη ρεγουλα σε οτι γραφετε παρακαλω

Νικος

Το ρήγμα διορθώνεται επι τόπου με ενα προσωρινό κλείσιμο και μετα μπορεί το καράβι να πάει στο ναυπηγείο για να γίνει η σωστή επισκευή. Αλλά εδώ στο Ελλάδα ακόμα και τα αυτονόητα μοιάζουν ακαταλαβίστικα για κάποιους.

Ποσο ασχετοι ειναι αυτοι οι καπετανεοι;

Σα τη γυναικα μου που τρακαρε ελαχιστα στο παρκινγκ το κολωνακι και για να βγει εξυσε ολη την δεξια πλευρα απο ακρη σε ακρη. Και καλα η γυναικα θα επρεπε να ηταν στη κουζινα της, αυτος ο ανθρωπος δεν ειδε τη στερια, τα οργανα που βαραγαν συναγερμο δεν τα ειδε;

society

' θα επρεπε να είναι στη κουζινα της' αυτά τα σχολια με ξεπερνανε. Ανεγκεφαλοι υπαρχουν όταν πρόκειται για αντρα απλα εκανε ένα λαθος όταν πρόκειται για γυναικα θα έπρεπε να πλενει πιατα. Τοτε γιατι ολοι ψάχνετε γυναικες που να δουλευουν να εχουν αμαξι για να εξυπηρετουν το νοικοκυριο ενώ ο αντρας αλάνθαστος παντογνώστης να τα βρισκει όλα ετοιμα και να εχει και τη μ@λ@κια ετοιμη στο στομα...

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης