Δραματικές είναι οι στιγμές για τους κατοίκους χωριών και οικισμών σε Βολο, Τρίκαλα και Καρδίτσα από την Τρίτη, με τα σπίτια και τις περιουσίες τους να έχουν παραδοθεί στα ορμητικά νερά που έφερε η κακοκαιρία «Daniel» στην περιοχή της Θεσσαλίας.
Πέρα από αυτούς που έχουν διασωθεί, είτε από αέρος με τα ελικόπτερα της Πυροσβεστικής και του Στρατού, είτε με σκάφη του Λιμενικού από διάφορες παραλίες του Πηλίου, υπάρχουν πολλά άτομα που έχουν παραμείνει στα σπίτια τους. Το μεγάλο πρόβλημα γι' αυτά, με δεδομένο πως οι είσοδοι προς τα χωριά τους έχουν αποκλειστεί, είναι πως τα αποθέματά τους σε τρόφιμα και πόσιμο νερό λιγοστεύουν και δεν έχει καταστεί δυνατό να ανεφοδιαστούν.
Ενδεικτικά και σύμφωνα με πληροφορίες, στο Αγναντερό Καρδίτσας υπάρχουν περίπου 1.300 άτομα, τα οποία είναι καλά στην υγεία τους, και ζητούν από τις αρμόδιες υπηρεσίες να ανοίξουν τον δρόμο και να τους πάνε νερά, τρόφιμα και ειδικές τροφές για μωρά. Και αν αυτό δεν καταστεί δυνατό, να γίνει προσπάθεια να τους μεαφέρουν αποθέματα έστω και με βάρκες.
Στα Καλογριανά Καρδίτσας, υπάρχουν 300 άτομα (μεταξύ τους μια κατάκοιτη) που μπορούν και μετακινούνται μονάχα με τρακτέρ και στο Ριζοβούνι βρίσκονται άλλα 100 άτομα, που απευθύνουν διαρκείς εκκλήσεις για τρόφιμα, υγρά και φάρμακα.
Δείτε βίντεο: Κακοκαιρία Daniel: Εθελοντές μοιράζουν νερό - Δραματικές εκκλήσεις κατοίκων για τρόφιμα και νερό - Eικόνες απόλυτης καταστροφής στην Ζαγορά Πηλίου
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.