Μπακογιάννη: Ουτοπία ότι μπορεί να γίνει ο Bόρειος Οδικός Άξονας χωρίς διόδια

bakogianivoak-1

Θέλουμε το έργο να γίνει - Η άποψη ότι μπορεί να γίνει χωρίς διόδια είναι ακραία λαϊκίστικη είπε μετά τη συνάντησή της στα Χανιά με τον αντιπεριφερειάρχη Νίκο Καλογερή

Την άποψη ότι Βόρειος Οδικός 'Αξονας Κρήτης δεν μπορεί να γίνει χωρίς διόδια , διατύπωσε απόψε από τα Χανιά η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Ντόρα Μπακογιάννη, αμέσως μετά τη συνάντηση που είχε με τον αντιπεριφερειάρχη Νίκο Καλογερή.

Όπως χαρακτηριστικά τόνισε απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, «εγώ έχω πει από την αρχή, από την προεκλογική περίοδο, και θα το θυμάστε όλοι σας, ότι ένα τέτοιο έργο δεν μπορεί να γίνει χωρίς διόδια. Γιατί θέλουμε το έργο να γίνει. 'Αρα, το να υπάρξει η θέση, η οποία κατά την άποψή μου είναι ακραία λαϊκίστικη, ότι ένα τέτοιο έργο, αυτού του μεγέθους, μπορεί να υπάρξει χωρίς διόδια, είναι μία ουτοπία».

Όπως ακόμα ανέφερε , «συζητήσαμε με τον αντιπεριφερειάρχη ορισμένες ιδέες για το τι θα μπορεί να γίνει για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν καθημερινά αυτό τον δρόμο και πώς θα δοθούν λύσεις ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες αυτών των ανθρώπων. Θα συζητηθεί και θα κάνουμε ότι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να μπορέσουν να διευκολυνθούν κυρίως οι μόνιμοι κάτοικοι, οι οποίοι χρησιμοποιούν τον δρόμο αυτόν καθημερινά ή πολλές φορές την ημέρα. Αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα. Αλλά επί της αρχής ο ΒΟΑΚ θα έχει διόδια, διότι αν μπούμε σε άλλη λογική τα δισέγγονά μας δεν θα έχουν δρόμο για να μπορούν να πάνε με ασφάλεια από τα Χανιά στο Ηράκλειο ή στον 'Αγιο Νικόλαο».

Κληθείσα τέλος να σχολιάσει την ανακοίνωση των τεσσάρων Νομαρχιακών Επιτροπών Κρήτης του ΣΥΡΙΖΑ για τον Βόρειο Οδικό 'Αξονα , η κα Μπακογιάννη δήλωσε : «Διάβασα την ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ. Σκέφθηκα πολύ εάν θα πρέπει κάποιος να απαντήσει ή όχι. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί. Και καλά θα κάνουν τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ να συνειδητοποιήσουν ότι η εποχή της κοροϊδίας και της επικοινωνιακής πολιτικής τελείωσε οριστικά με τις εκλογές. Από δω και πέρα, αυτά τα οποία θα λέμε θα είναι εφαρμόσιμα, υλοποιήσιμα με χρονοδιάγραμμα και με χρήματα. Διότι δυστυχώς αυτό που ο κ. Σπίρτζης έκανε στον ΒΟΑΚ ήταν μία απόλυτη κοροϊδία του κρητικού λαού. Εμείς δεν θα ακολουθήσουμε αυτή την τακτική και είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε και θα παρουσιάσουμε ακριβώς τι παρέλαβε η νέα ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών από την παλαιά».

Η κ Μπακογιάννη επανέλαβε ότι η δημιουργία ενός σύγχρονου και ασφαλούς αυτοκινητόδρομου στην Κρήτη αποτελεί έργο πρώτης προτεραιότητας για την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ - Φωτογραφία: Flashnews.gr

ΣΧΟΛΙΑ (47)

Σιδηρόδρομος είναι η προτεραιότητα!!!

Τον βόρειο άξονα να τον ονομάσετε άξονας Ντόρας. Απ την επιτροπή τοπικής αυτοδιοικησης

Μπακαούκος

Κάθε έργο πρέπει νά χρηματοδοτείται και νά συντηρείται από τούς χρήστες του.Όλα τάλλα ειναι πονηριές γιά νά πληρώνω μετρό, ενθικές,αεροδρόμια εγώ πού ποτέ δέν εχω φύγει από τό νησί.

Γιώργης

Διόδια κάθε 5 χιλιόμετρα, στούς υπάρχοντες δρόμους για νά φτιαχτεί ο ΒΟΑΚ αλλιώς η δουλειά είναι τζίφος.

https://youtu.be/zBGh-3bqU9o

Καμαρώστε την αρχιμασόνα και τις επαφές της. Μεγάλα συμφέροντα βρίσκονται πίσω της και ως συνήθως θα πάρει την μίζα της όπως με την Ζίμενς

https://youtu.be/zBGh-3bqU9o

Καμαρώστε την αρχιμασόνα και τις επαφές της. Μεγάλα συμφέροντα βρίσκονται πίσω της και ως συνήθως θα πάρει την μίζα της όπως με την Ζίμενς

Δήμος

Πλήρωνε λαέ, τα κολοσογια πρέπει να επιβιώσουν και να αυξήσουν τον πλούτο τους ως αντιπρόσωποι ξένων και ντόπιων εργολάβων.

ΚΡΗΤΗ

Πληρωσαμε δεκαδες δις για μετρο στην Αθηνα αλλα στην Κρητη μονο με διοδια για να γινει δρομος. ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΔΕΞΙΑ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ ΟΠΩΣ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΡΗΤΙΚΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΙ ΤΟΥ.

Γιώργος

Έχω 15 χρόνια να πάω στην Κρήτη παρ' όλο που έχω συγγενείς. Ο βασικός λόγος είναι ο τρόπος που οδηγούσαν. Ανα πάσα στιγμή αισθανόμουν ότι κινδύνευα. Αν δεν έχουν βελτιωθεί, καλύτερα να μην υπάρχει δρόμος που θα μπορούν να αναπτύσουν ταχύτητα. Φιλόξενοι, συμπαθέστατοι αλλά από οδήγημα άστα να πάνε.

Vag

Διοδια και πανακριβα .να περιορισουν τις μετακινησεις τους οι τσοπαναραιοι της.. λεβεντογεννας. Που νομιζουν οτι τα κυκλοφορουν με.. χαμερ και οποιον παρει ο χαρος.Μπας και σωθει κανας κοσμακης .

ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΟΣΚΕΙΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ...

...καράβλαχε. Όλη η βλαχιά έφυγε στο εξωτερικό, οι Κρητικοί όμως όχι. Ξέχασες την γκλίτσα σ στην Γαστούνη

!!!@@@

ΤΟ ΦΑΓΑΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΤΕ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΜΑΓΚΕΣ Ε?ΟΚ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Κ ΟΧΙ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΤΣΑΜΠΑ ΚΥΡΙΟΙ.,,,ΓΙΑ ΜΕΤΡΟ ΕΝΝΩΕΙΤΕ ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΟΥΓΚΑΝΤΑ...ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΑΓΚΕΣ ΟΚ????ΒΑΛΤΕ ΜΥΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΞΑΝΑΠΕΣΕΤΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΝΔ ΑΥΤΑ,,,ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΕ ΜΑΖΕΨΤΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ,,,,ΑΙΝΤΕ

Γιατί όχι διόδια;

Διόδια η Αττική Οδός, η Εγνατία, οι εθνικές οδοί στην Πελοπόννησο, κλπ, κλπ... Γιατί όχι και στην Κρήτη; Αλλά για αυτό ψηφίσατε ΣΥΡΙΖΑ εκεί κάτω. Λαμόγια!!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

akinita_ar

Σκυλακάκης στον ΘΕΜΑ 104,6: Ενδεχομένως ο ΕΝΦΙΑ να είναι και άλλο μειωμένος το 2020 γιατί υπάρχει διεύρυνση της φορολογικής βάσης - Τον Μάιο προβλέπεται να ολοκληρωθεί η διεύρυνση των αντικειμενικών αξιών