Απόστολος Βακάκης (Jumbo): «Στην Ελλάδα πιάσαμε ταβάνι - Είμαστε κακομαθημένος λαός»
Απόστολος Βακάκης (Jumbo): «Στην Ελλάδα πιάσαμε ταβάνι - Είμαστε κακομαθημένος λαός»
«Η Ελλάδα πτώχευσε γιατί υπηρετεί πτωχευμένες ιδέες. Το πρόβλημα δεν είναι πολιτικό αλλά πολιτισμικό»
Η αλυσίδα καταστημάτων Jumbo κατάφερε για μία ακόμη χρονιά να βελτιώσει τις οικονομικές της επιδόσεις παρά το γεγονός ότι η αγορά στην Ελλάδα βρίσκεται σε τέλμα. Οι επιδόσεις σε Ρουμανία, Βουλγαρία, Κύπρο αποτελούν πλέον το βασικό πεδίο δράσης της εταιρείας αφού όπως επισημαίνει και ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας κ. Απόστολος Βακάκης κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της εταιρείας του στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών: «Η Ελλάδα έχει πιάσει ταβάνι».
Και συνέχισε: «Είμαστε κακομαθημένος λαός, γι’ αυτό και οι πολιτικοί φοβούνται να μας πουν την αλήθεια. Είμαστε πάντα εκτός στόχων αλλά αν δει κανείς τι πολιτικές ακολουθούνται δεν είναι έκπληξη ότι είμαστε εκτός στόχων. Πάντα θα είμαστε αν δεν αλλάξουμε».
Και σε άλλο σημείο της ομιλίας του, τόνισε: «Η Ελλάδα πτώχευσε γιατί υπηρετεί πτωχευμένες ιδέες. Το πρόβλημα δεν είναι πολιτικό αλλά πολιτισμικό».
Ο κ. Βακάκης χαρακτήρισε την ελληνική αγορά και την οικονομία σαν μια τρύπια σαμπρέλα. «Της βάζεις αέρα, αλλά μετά από λίγο τον χάνει».
Σύμφωνα με τον κ. Βακάκη, το διάστημα 1η Ιουλίου 2017 έως 20 Αυγούστου 2017 ήταν καλό για την εταιρεία στην Ελλάδα, λόγω ίσως και του κλεισίματος της αξιολόγησης και του τουρισμού, αλλά μετά η... σαμπρέλα άρχισε να χάνει και η αύξηση εξανεμίστηκε. Η αλυσίδα σε επίπεδο ομίλου πέτυχε το πρώτο τρίμηνο αύξηση 12% αλλά ο κ. Βακάκης εκτιμά πως θα κλείσει σε επίπεδο χρήσης μεταξύ 6% και 9% που είναι και η πρόβλεψη της διοίκησης.
Και συνέχισε: «Είμαστε κακομαθημένος λαός, γι’ αυτό και οι πολιτικοί φοβούνται να μας πουν την αλήθεια. Είμαστε πάντα εκτός στόχων αλλά αν δει κανείς τι πολιτικές ακολουθούνται δεν είναι έκπληξη ότι είμαστε εκτός στόχων. Πάντα θα είμαστε αν δεν αλλάξουμε».
Και σε άλλο σημείο της ομιλίας του, τόνισε: «Η Ελλάδα πτώχευσε γιατί υπηρετεί πτωχευμένες ιδέες. Το πρόβλημα δεν είναι πολιτικό αλλά πολιτισμικό».
Ο κ. Βακάκης χαρακτήρισε την ελληνική αγορά και την οικονομία σαν μια τρύπια σαμπρέλα. «Της βάζεις αέρα, αλλά μετά από λίγο τον χάνει».
Σύμφωνα με τον κ. Βακάκη, το διάστημα 1η Ιουλίου 2017 έως 20 Αυγούστου 2017 ήταν καλό για την εταιρεία στην Ελλάδα, λόγω ίσως και του κλεισίματος της αξιολόγησης και του τουρισμού, αλλά μετά η... σαμπρέλα άρχισε να χάνει και η αύξηση εξανεμίστηκε. Η αλυσίδα σε επίπεδο ομίλου πέτυχε το πρώτο τρίμηνο αύξηση 12% αλλά ο κ. Βακάκης εκτιμά πως θα κλείσει σε επίπεδο χρήσης μεταξύ 6% και 9% που είναι και η πρόβλεψη της διοίκησης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα