Εκρηκτική αύξηση 250% στα κόστη μεταφοράς λόγω των επιθέσεων των Χούθι
Εκρηκτική αύξηση 250% στα κόστη μεταφοράς λόγω των επιθέσεων των Χούθι
Σε «τέταρτη φάση» κλιμάκωσης οι επιθέσεις των ανταρτών- Στα 7 δισ. δολάρια οι δαπάνες καταστολής - Εκτεταμένες επιπτώσεις στη ναυσιπλοΐα και την παγκόσμια οικονομία
Μεγάλες αναταράξεις προκαλούν στις θαλάσσιες μεταφορές οι επιθέσεις των Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα, με τα κόστη μεταφοράς να εκτοξεύονται έως και 250% και το παγκόσμιο εμπόριο να δέχεται ισχυρό πλήγμα.
Οι αντάρτες της Υεμένης, με σαφείς συνδέσεις με το Ιράν, έχουν περάσει στη λεγόμενη «τέταρτη φάση» των επιχειρήσεών τους, στοχοποιώντας πλέον όχι μόνο ισραηλινά πλοία, αλλά και όσα ανήκουν ή διαχειρίζονται από εταιρείες που συνδέονται με κράτη που υποστηρίζουν το Ισραήλ.
Η κατάσταση περιγράφεται από διεθνείς αναλυτές ως άνευ προηγουμένου. Οι επιθέσεις των Χούθι προκαλούν σημαντική αύξηση στα ασφάλιστρα μεταφοράς, ενώ πλήθος ναυτιλιακών επιχειρήσεων αποφεύγουν πλέον την κρίσιμη θαλάσσια οδό μέσω της Διώρυγας του Σουέζ. Η εναλλακτική διαδρομή γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας στην Αφρική, αν και πιο ασφαλής, αυξάνει τον χρόνο και το κόστος μεταφοράς, πιέζοντας ολόκληρες αλυσίδες εφοδιασμού.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες και οι σύμμαχοί τους έχουν ξοδέψει πάνω από 7 δισεκατομμύρια δολάρια για επιχειρήσεις στρατιωτικής αποτροπής, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστεί η απειλή. Ωστόσο, όπως καταγγέλλεται, η στρατηγική αυτή αποδίδει περιορισμένα αποτελέσματα. Παρά τις επιθέσεις με πυραύλους τύπου cruise και τα χτυπήματα σε βάσεις των Χούθι, οι επιθέσεις συνεχίζονται σχεδόν καθημερινά, χωρίς ουσιαστική υποχώρηση της δράσης των ανταρτών.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Οι αντάρτες της Υεμένης, με σαφείς συνδέσεις με το Ιράν, έχουν περάσει στη λεγόμενη «τέταρτη φάση» των επιχειρήσεών τους, στοχοποιώντας πλέον όχι μόνο ισραηλινά πλοία, αλλά και όσα ανήκουν ή διαχειρίζονται από εταιρείες που συνδέονται με κράτη που υποστηρίζουν το Ισραήλ.
Η κατάσταση περιγράφεται από διεθνείς αναλυτές ως άνευ προηγουμένου. Οι επιθέσεις των Χούθι προκαλούν σημαντική αύξηση στα ασφάλιστρα μεταφοράς, ενώ πλήθος ναυτιλιακών επιχειρήσεων αποφεύγουν πλέον την κρίσιμη θαλάσσια οδό μέσω της Διώρυγας του Σουέζ. Η εναλλακτική διαδρομή γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας στην Αφρική, αν και πιο ασφαλής, αυξάνει τον χρόνο και το κόστος μεταφοράς, πιέζοντας ολόκληρες αλυσίδες εφοδιασμού.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες και οι σύμμαχοί τους έχουν ξοδέψει πάνω από 7 δισεκατομμύρια δολάρια για επιχειρήσεις στρατιωτικής αποτροπής, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστεί η απειλή. Ωστόσο, όπως καταγγέλλεται, η στρατηγική αυτή αποδίδει περιορισμένα αποτελέσματα. Παρά τις επιθέσεις με πυραύλους τύπου cruise και τα χτυπήματα σε βάσεις των Χούθι, οι επιθέσεις συνεχίζονται σχεδόν καθημερινά, χωρίς ουσιαστική υποχώρηση της δράσης των ανταρτών.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Απόρρητη τουρκική έκθεση: Γιατί η Άγκυρα φοβάται τα F-35 του Ισραήλ και τα Rafale της Ελλάδας
Η τραγική ιστορία της Στέφανι Σέιμουρ - Ο θάνατος του 24χρονου γιου της από υπερβολική δόση ναρκωτικών
Άγριο έγκλημα στη Νέα Υόρκη: 40χρονος μαχαίρωσε τον 34χρονο σύζυγό του που πέθανε από ακατάσχετη αιμορραγία
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα