Δοκιμάζουμε VW T-Roc 1.5 TSI 150PS

Δοκιμάζουμε VW T-Roc 1.5 TSI 150PS

Καλός χρυσός και άγιος ο 1.000άρης, αλλά το crossover της VW θέλει κάτι παραπάνω για να λάμψει. Oπως όλα, εδώ που τα λέμε.

Δοκιμάζουμε VW T-Roc 1.5 TSI 150PS
Βγαίνοντας από το T-Roc 1.0 TSI, έκανα τον απολογισμό μου: τι έχουμε; Eνα ωραιότατο crossover, στο πνεύμα της εποχής και με τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της μάρκας (που για τους περισσότερους αυτό είναι καλό), κινητήρα- ντρίπλα στις αυξημένες φορολογικές υποχρεώσεις και ικανότητες μεγαλύτερου αυτοκινήτου υπό μια ευρεία έννοια. Από τις υποσημειώσεις του κάθε τομέα ξεχωριστά, κρατώ αυτές που αφορούν τον κινητήρα. Eγραφα τότε στις σημειώσεις μου «φαίνεται λίγο κούφιο στις μεσαίες όπου δείχνει ότι είναι μικρό όταν κληθεί να... φορτώσει για να κάνεις μια προσπέραση μετά τα 100 km/h».

Κείμενο: Κωνσταντίνος Μποϊδάνης, Φωτογραφίες: Χρήστος Καραγιωργάκης

Η έκδοση του αυτοκινήτου με τον κινητήρα των 1,5 lt έρχεται να δώσει αυτό το κομμάτι του παζλ σε όσους το ψάχνουν. Ο συγκεκριμένος, με 50% επιπλέον χωρητικότητα, κάνει τα πράγματα στον δρόμο πιο απλά για τον οδηγό. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερο ξεζούμισμα για να κινηθείς αξιοπρεπώς, ενώ και οι προσπεράσεις πάνω από τα 100 km/h γίνονται πιο εύκολα και ξεκούραστα. Αν θέλεις να «δεις» τους 150 ίππους, πρέπει να στροφάρεις ψηλά, με όσο άγχος επιφέρει μια τέτοια διαδικασία. Πιστέψτε με, όμως, 9 στις 10 φορές κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο.



Ο 1.5 EVO TSI κάνει τα πράγματα πιο εύκολα για τον οδηγό του. Κρατάει χαμηλά την κατανάλωση διατηρώντας ικανοποιητικό ρυθμό, καθώς διαθέτει και το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (ACT) με το οποίο δουλεύει με δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους σε σταθερά (χαμηλό) φορτίο γκαζιού. Η ειδοποίηση στον πίνακα των οργάνων είναι χρήσιμη, αφού τίποτε άλλο δεν προδίδει τη μετάβαση από τη μία κατάσταση στην άλλη. Το T-Roc είναι όσο ικανό φαίνεται. Εχοντας καλή ισορροπία μεταξύ άνεσης και σπορ διάθεσης -με έμφαση στην άνεση, συγκριτικά με το αντίστοιχης δυναμικής (αλλά μικρότερο σε διαστάσεις) Seat Arona-, κάνεις πολύ ευχάριστες διαδρομές, χωρίς να αισθάνεσαι ότι κάτι σου λείπει. Το τιμόνι του ανταποκρίνεται θαυμάσια στη διάθεση του οδηγού να νιώσει το αυτοκίνητο σε δρόμο με στροφές, ενώ η κλίση -που είναι έντονη- από μέσα δεν γίνεται αντιληπτή και φυσικά δεν προκαλεί ανησυχία, ούτε επηρεάζει την τροχιά του αυτοκινήτου. Το χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο, με το εύκολο κούμπωμα και τις σχετικά μικρές διαδρομές, συμπαραστέκεται επάξια στις διαθέσεις του οδηγού ανά πάσα στιγμή, όπως και τα φρένα με τους αεριζόμενους δίσκους εμπρός και τους απλούς πίσω. Οι χώροι για τους επιβάτες δεν είναι τίποτα το σπουδαίο, αλλά επαρκούν για τέσσερις με τις αποσκευές τους.



Το συγκεκριμένο μοτέρ, όμως, είναι αυτό που σε κερδίζει και κάνει το T-Roc να συμβαδίζει με την εικόνα του. Το σύγχρονο περιτύλιγμα και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά δίνουν ένα αξιοθαύμαστο βάθος στην επιλογή του. Τα 4.000 επιπλέον ευρώ μεταξύ των δύο εκδόσεων (1.0 TSI 115 PS - 1.5 TSI 150 PS) μπορεί να φαίνεται μεγάλη διαφορά, δεν είναι όμως. Αγοράζεις 50% περισσότερο κινητήρα και +35 ίππους, καθώς και επιπλέον εξοπλισμό, δεδομένου ότι το 1.5 TSI T-Roc ξεκινά από την έκδοση Advance που είναι η πλούσια για το 1.000άρι, οπότε κάπως έτσι μπορείς να το δικαιολογήσεις. Και αν δεν σου φτάνει αυτό, πίστεψέ με αυτό που σου λέω: κάθε μέρα που θα περνάς με το T-Roc αν έχεις αγοράσει το «μικρό», θα σκέφτεσαι: «Επρεπε να κάνω το παραπάνω βήμα τελικά».

Κλείσιμο


CAR: Αξίζει να δώσει κανείς τη διαφορά στα χρήματα για να πάρει την έκδοση με τον 1.500άρη έναντι αυτής με το 3κύλινδρο 1.000άρι και τους 115 ίππους. Οι 150 ίπποι περιορίζουν σημαντικά τους συμβιβασμούς.

ΝΑΙ
Στην πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα
Στη χαμηλή κατανάλωση (με ευκολία)
Στην υψηλότερη αξία μεταπώλησης (σε σχέση με το 1.0 TSI)

ΟΧΙ
Στο γεγονός ότι με +4.000 ευρώ θα περίμενες περισσότερη παραμετροποίηση, έστω μια επιλογή παραπάνω σε ό,τι αφορά τα προγράμματα οδήγησης

TECH
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 1.498 cc, i4, TURBO, 150 PS @ 5.000-6.000 rpm, 25,5 kgm @ 1.500-3.500 rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ, 6 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (E) / ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ (Π)
0-100 KM/H: 8,4”
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 205 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ TEST: 6,7 lt/100 km
CO2: 121 g/km
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.234/1.819/1.573 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.590 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 415 lt
ΒΑΡΟΣ: 1.330 kg
ΤΙΜΗ: ΑΠΟ €24.600
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης