Το να κυκλοφορείς στην Ελλάδα του 2010 με ένα αυτοκίνητο 555 ίππων που κοστίζει πάνω από 175.000 ευρώ είναι αναζωογονητικό για αυτόν που το οδηγεί και προκλητικό γι' αυτούς που το κοιτούν.
UPD:
Κάθε φορά που οδηγούμε τέτοια αυτοκίνητα στην Ελλάδα αισθανόμαστε τύψεις. Είναι σαν να οδηγείς βυτιοφόρο γεμάτο πόσιμο νερό στην Αιθιοπία... Ολοι σε κοιτούν με ζήλια, αλλά και με μίσος... Πού πας, ρε μεγάλε, με τον «Τιτανικό» στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά; Ιδιαίτερα σε μια τόσο δύσκολη για την Ελλάδα εποχή; Φυσικά όλα αυτά βρίσκονταν απλώς στο μυαλό μας (πιθανώς και στο μυαλό όσων βρέθηκαν στον δρόμο μας).
Η πραγματικότητα είναι ότι αυτοκίνητα σαν την X6 M αποτελούν στολίδια για τους ελληνικούς δρόμους. Σε σχέση με τις απλές Χ6, η Χ6 Μ έχει αρκετές αλλά διακριτικές αλλαγές και συνεπώς ξεγελά όσους δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με τα αυτοκίνητα. Οσοι όμως ξέρουν γνωρίζουν ότι κάτω από το καπό αυτού του θηριώδους σε διαστάσεις SUV υπάρχει ένας εξίσου θηριώδης κινητήρας.
Οι Γερμανοί δεν επέλεξαν για την Χ6 Μ, όπως για την Χ5 Μ, το μοτέρ της Μ5 με τους 510 PS (λόγω αυξημένων ρύπων άραγε;), ούτε το σύνολο της Μ3 με τους 420 PS (αυτό μάλλον έπεφτε λίγο). Εξέλιξαν έναν νέο V8 κινητήρα 4,4 lt με διπλό turbo, που αποδίδει 555 PS στις 6.000 rpm και έχει μέγιστη ροπή 69,3 kgm στις 1.500 rpm. Σε άλλο πλανήτη είναι επίσης και η αίσθηση που προσφέρει η αερανάρτηση, η οποία περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Οδηγώντας την Χ6 Μ αισθάνεσαι ότι βρίσκεσαι ταυτόχρονα στο πιο κτηνώδες αλλά και στο πιο πολιτισμένο αυτοκίνητο του κόσμου! Οι Γερμανοί έχουν καταφέρει να κρατήσουν ιδανικές ισορροπίες. Ετσι, όταν κινείσαι με αργές ταχύτητες απολαμβάνεις ποιότητα κύλισης για σεμινάριο και εκπληκτική άνεση. Οταν αποφασίσεις να οδηγήσεις λίγο πιο σβέλτα ή πάρα πολύ γρήγορα, η ανάρτηση σκληραίνει και το αυστηρά τετραθέσιο (γιατί άραγε;) SUV μετατρέπεται σε καυτό... supercar!
Σε απαιτητικές συνθήκες ο ανθρώπινος εγκέφαλος αδυνατεί να καταλάβει πώς ένα τόσο μεγάλο και βαρύ αυτοκίνητο μπορεί να επιταχύνει τόσο γρήγορα. Απλώς βυθίζεις το δεξί πεντάλ στο πάτωμα και το επόμενο που θυμάσαι είναι τα πάντα δεξιά και αριστερά να φλουτάρουν σαν κουνημένη φωτογραφία. Και φυσικά, με τέτοια ροπή και τέτοια χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα, οι αλλαγές ταχυτήτων του αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων M-Sport σχεδόν δεν γίνονται αντιληπτές. Θεωρητικά η Χ6 Μ έχει και εκτός δρόμου δυνατότητες και διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα που τη βοηθούν σε συνθήκες περιορισμένης πρόσφυσης. Ομως ποιος θα πάει να «πετάξει» 176.250 ευρώ (τόσο κοστίζει το συγκεκριμένο μοντέλο) στις λάσπες και στα κλαδιά των δέντρων;
Κλείσιμο
TEXNIKA ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.876/1.983/1.684 mm
Χώρος αποσκευών: 570 lt
Κινητήρας: 4.394 cc
Υπάρχουν στιγμές που η πόλη, παρά τον θόρυβο, την κίνηση και το ασταμάτητο τρέξιμο, μοιάζει να επιβραδύνει για λίγο σαν να σου λέει «έλα, πάρε μια ανάσα». Αυτή την αίσθηση προσφέρει και η νέα πρωτοβουλία της Uber, μια μικρή επιστροφή χρόνου μέσα στο χάος της πόλης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.