Την υβριδική 5άρα αποκάλυψε η BMW. Η νέα έκδοση διαθέτει τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο, 3λιτρο βενζινοκινητήρα των 306PS, που αποδίδει 41kgm ροπής και ο οποίος για την περίσταση θα συνδυάζεται με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα.
Την υβριδική 5άρα αποκάλυψε η BMW. Η νέα έκδοση διαθέτει τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο, 3λιτρο βενζινοκινητήρα των 306PS, που αποδίδει 41kgm ροπής και ο οποίος για την περίσταση θα συνδυάζεται με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα.
Το αξιοθαύμαστο είναι ότι ο εν λόγω ηλεκτροκινητήρας χώρεσε μέσα στο περίβλημα του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με το οποίο θα εξοπλίζεται η υβριδική έκδοση της σειράς 5.
Ο συνδυασμός των δυο κινητήρων (βενζινοκινητήρα – ηλεκτροκινητήρα) θα ανεβάσει την απόδοση του συνόλου στα 340PS ενώ η ροπή θα φτάσει στα 46kgm.
Εύλογα προκύπτει το ερώτημα καθότι η BMW διαθέτει έκδοση στα 340 PS του εν λόγω βενζινοκινητήρα για ποιο λόγο να δημιουργηθεί υβριδική έκδοση.
Η απάντηση έρχεται αν κοιτάξει κανείς τους ρύπους ο συγκεκριμένος κινητήρας στην έκδοση των 306PS εκπέμπει 199gr CO2/km στη σειρά 5 και 210 gr CO2/km στην έκδοση των 340PS που φορά η Ζ4. Ενώ η υβριδική σειρά 5 θα εκπέμπει 149 gr CO2/km όσο δηλαδή και ένα ατμοσφαιρικό 1600σαρι!
Την ίδια στιγμή η 5 Hybrid φτάνει τα 100km/h από στάση σε 5.9sec ενώ καταναλώνει μόλις 6.4lt/100km!
Η εξοικονόμηση καυσίμου επιτυγχάνεται και μέσω συστήματος Start/Stop ενώ το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά για απόσταση 4km.
Η κλιματική αλλαγή δεν είναι πια μια μακρινή και αφηρημένη έννοια. Είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο, που αγγίζει την καθημερινότητα κάθε νοικοκυριού – από το κόστος της ενέργειας, μέχρι την ασφάλεια της κατοικίας και της υγείας των μελών της οικογένειας.