Η αυλαία έπεσε στο Detroit αλλά η Ford κατάφερε να περάσει τα «πράσινα»
μηνύματά της. Μετά το ηλεκτρικό Focus τα φώτα της δημοσιότητας στράφηκαν
και στις πρωτότυπες εκδόσεις Energi και Hybrid του νέου C-MAX που
σηματοδοτούν την είσοδο της εταιρίας στα υβριδικά.
Η αυλαία έπεσε στο Detroit αλλά η Ford κατάφερε να περάσει τα «πράσινα» μηνύματά της. Μετά το ηλεκτρικό Focus τα φώτα της δημοσιότητας στράφηκαν και στις πρωτότυπες εκδόσεις Energi και Hybrid του νέου C-MAX που σηματοδοτούν την είσοδο της εταιρίας στα υβριδικά. Αυτό άλλωστε ήταν γνωστό εδώ και καιρό και απλά η εμφάνιση των μοντέλων αυτών επιβεβαιώνει τις πληροφορίες μας.
Το πρωτότυπο C-MAX Energi διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα, μπαταρίες λιθίου και έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα με αποτέλεσμα το σύστημα να εξασφαλίζει αυτονομία 800 km. Η διαφορά του Energi με το Hybrid είναι πως το πρώτο έχει τη δυνατότητα να μπαίνει και στην πρίζα (plug-in). Το υβριδικό/ηλεκτρικό σύστημα της Ford θα εξελίσσεται συνεχώς μέχρι να δούμε τις αντίστοιχες εκδόσεις παραγωγής να κυκλοφορούν στους ευρωπαϊκούς δρόμους προς τα τέλη του 2012.