News
#TAGS:
VW

To ηλεκτρικό VW I.D. R κάνει ρεκόρ στο Pikes Peak

VOLKSWAGEN_-_I_D__R_PIKES_PEAK_-_WINNER

Η Volkswagen κατέρριψε το ρεκόρ ανάβασης στον περίφημο αγώνα του Pikes Peak, με το I.D. R Pikes Peak, σπάζοντας το φράγμα των 8 λεπτών.

Το I.D. R Pikes Peak, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Volkswagen, στα χέρια του Γάλλου πιλότου Ρομαίν Ντυμά, ανέβηκε τη διάσημη ανάβαση του Pikes Peak, στο βουνό του Κολοράντο, σε χρόνο ρεκόρ 7΄ 57΄΄ 148 εκατοστά. Το 680 ίππων πρωτότυπο, όχι μόνο βελτίωσε κατά 16 ολόκληρα δευτερόλεπτα το προηγούμενο ρεκόρ, του επίσης Γάλλου Σεμπαστιάν Λεμπ από το 2013, αλλά έδωσε μία σαφή εικόνα του μέλλοντος που έρχεται, αφήνοντας πίσω του πολλά ισχυρά πρωτότυπα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Παράλληλα, ο Ρομαίν Ντυμά έγινε μέλος ενός πολύ ιδιαίτερου club νικητών του διάσημου αγώνα, που περιλαμβάνει μερικά ονόματα-θρύλους του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως ο Σεμπαστιάν Λεμπ, ο Βάλτερ Ρέρλ, η Μισέλ Μουτόν, ο Στιγκ Μπλόμκβιστ.

To 1.100 κιλών αμάξωμα αποδείχθηκε ιδανική λύση στη συγκεκριμένη διαδρομή: σχεδόν 20 χιλιόμετρα απόστασης, 156 απαιτητικές στροφές, υψομετρική διαφορά 2.900 μέτρων.  Στην προσπάθεια για την ιστορική νίκη, η Volkswagen είχε δώσει σημασία στην παραμικρή λεπτομέρεια. Ακόμα και αυτή η διαδικασία της φόρτισης, ήταν αποτέλεσμα τόσο στρατηγικής όσο και ανάπτυξης τεχνολογίας με «πράσινο» περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, σε περίπτωση διακοπής του αγώνα, θα έπρεπε να είναι δυνατή η πλήρης φόρτιση του μονοθέσιου σε λιγότερο από 20 λεπτά. Την απαιτούμενη για τη φόρτιση ηλεκτρική ενέργεια, παρείχαν γεννήτριες στους πρόποδες του Pikes Peak, οι οποίες χρησιμοποιούσαν γλυκερίνη ως καύσιμο. Η γλυκερίνη, η οποία παράγεται κατά την παρασκευή βιοντίζελ, καίγεται χωρίς την έκλυση επιβλαβών αερίων ή παραγωγή στερεών αποβλήτων. Από τη φύση της είναι μη-τοξική ενώ θεωρείται ακίνδυνη και χρησιμοποιείται σε πολλές άλλες εφαρμογές, ακόμα και στη βιομηχανία τροφίμων ή καλλυντικών.

ΣΧΟΛΙΑ (17)

Μ.Γ

"Σύμφωνα με τους κανονισμούς, σε περίπτωση διακοπής του αγώνα, θα έπρεπε να είναι δυνατή η πλήρης φόρτιση του μονοθέσιου σε λιγότερο από 20 λεπτά. Την απαιτούμενη για τη φόρτιση ηλεκτρική ενέργεια, παρείχαν γεννήτριες στους πρόποδες του Pikes Peak, οι οποίες χρησιμοποιούσαν γλυκερίνη ως καύσιμo"ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΑΡΘΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΘΕΝΑ ΔΑΣΗ ΤΟΥ ΑΜΑΖΟΝΙΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΑΕΡΑ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΜΕ ΦΥΛΑ ΠΑΡΘΕΝΑΣ ΜΠΑΝΑΝΙΑΣ. ΕΠΙΣΗΣ Ο CEO ΤΟΥ GROUP ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΠΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΟΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΡΘΕΝΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΘΑ ΦΟΡΤΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΩΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΠΑΡΘΕΝΟ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΦΥΛΑΣΣΕΤΑΙ ΣΕ ΚΟΝΣΕΡΒΟΚΟΥΤΙΑ ΑΠΟ ΠΑΡΘΕΝΟ ΜΕΤΑΛΛΟ

George

Ας υποθέσουμε ότι "πεθαίνεις" από την πείνα. Βλέπεις ένα σάντουιτς που έχει λίγη σκόνη πάνω του και βλέπεις κι ένα ακόμη που έχει πέσει μέσα στα σκ@τ@. Άλλη επιλογή δεν έχεις. Ποιο από τα 2 θα φας? Δεν είναι όλες οι επιλογές οι ίδιες όσο κι αν προσπαθείς να το παρουσιάσεις έτσι. Πρέπει να είναι πολύ χαζός κάποιος για να τσιμπήσει σε τέτοια "λογική".

egroeG

Τι συγκρίνεται άσφαλτο με χώμα; Μιλάμε για πάνω από 20 λεπτά διαφορά και βάλε, όποιος έχει τρέξει γνωρίζει....

George

Τι σας έλεγα προχθές? Μπράβο στη VW για το πρωτότυπο αγωνιστικό που έσπασε τα ρεκόρ δείχνοντας σε όλους πόσο καλά είναι τα ηλεκτρικά οχήματα. Αύριο κιόλας θα επισκεφθώ μια έκθεσή της να παραγγείλω ένα από τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Τι? Δεν έχει? Χαχαχαχα. Και τι κάνει? Διαφημίζει τεχνολογία που έχουν οι άλλοι ενώ αυτή τη δανείστηκε? Τρομερό marketing. Κάποιος πρέπει να τους πει ότι τους αγώνες τους χρησιμοποιείς για να κεφαλαιοποιήσεις τα κέρδη της νίκης κι όχι για να στείλεις πελάτες σε άλλους. Όλοι μπορούν να πετάξουν κάμποσα εκατομμύρια για να φτιάξουν ένα πρωτότυπο με εκατοντάδες ίππους για έναν αγώνα 20 χιλιομέτρων που χρειάζεται μικρές μπαταρίες. Το θέμα είναι ποιος μπορεί να το παράγει σε ποσότητες, ανταγωνιστική τιμή και δεν θα είναι μόνο για 20 χιλιόμετρα (έστω κι ανηφορικά). Εκεί φαίνεται η τεχνολογία. Βγήκε και η θυγατρική Lamborghini να πει ότι μπλοφάρει η Tesla για το Roadster 2, λες κι έχει δείξει τέτοια δείγματα. Ότι δεν υπάρχει ακόμη τεχνολογία μπαταριών για supercars δήθεν. Επειδή δεν την έχει το γκρουπ νομίζουν ότι δεν την έχουν κι οι άλλοι. Το ότι οι άλλοι στοχεύουν να έχουν τη σημερινή τεχνολογία της Tesla μετά από 5 τουλάχιστον χρόνια δεν τους λέει τίποτα. Θα μου πεις, οικονομικό στέλεχος της Daimler αναφερόμενος στην Tesla είπε ειρωνικά ότι αψηφούν τους νόμους της φυσικής. Σε ποιον τα λέει αυτά ένας Οικονομολόγος? Σε έναν Φυσικό? Έχουν πολύ πλάκα οι Γερμανοί. Ο πανικός έχει ξεχειλίσει και δεν κρύβεται. ΥΓ. Τώρα θα αναγκαστούν οι διοργανωτές του αγώνα στο Pikes Peak να φτιάξουν ειδική κατηγορία γκαζοτενεκέδων γιατί από του χρόνου οι περισσότεροι θα πηγαίνουν με ηλεκτρικά για να κερδίσουν.

Tesloτύφλακας

Εγώ πάντως πήρα τηλέφωνο σε Tesla store , να παραγγείλω....Τι? Θέλετε 27000 προκαταβολή?!!! Δηλ.άτοκη χρηματοδότηση του κεφαλαίου κίνησής σας, γιά 6 τουλάχιστον μήνες! Τι λέτε, ρε λαμόγια? ΧΑΧΑΧΑΑΑ , ρε δεν το κλείνετε το μπ@$&λο! Αφού ούτως ή άλλως δεν έχετε καμμία ελπίδα......

George

Σωστά. Με διπλάσιους ρυθμούς παραγωγής και πωλήσεων από πέρσι πάει για κλείσιμο. Αυτό γίνεται επί χρόνια τώρα. Από 20 χιλιάδες κομμάτια πριν μερικά χρόνια και 100 χιλιάδες το 2017, φέτος θα ξεπεράσει τα 200 χιλιάδες για πλάκα. Και του χρόνου ξανά διπλασιασμός. Μετά θα προστεθούν τα Model Y, Roadster 2, Semi και Pick Up truck στη γκάμα και άντε πιάστους. Όλοι οι άλλοι φοβούνται τόσο πολύ το Osborne Effect από τη μία και την αντίδραση των παραδοσιακών πελατών τους από την άλλη, που έχουν εγκλωβιστεί αφήνοντας τα χρονικά περιθώρια στην Tesla και άλλες startup να μεγαλώσουν. Παίζουν ρόλο και τα καβούρια που έχουν στην τσέπη και δεν προχωράνε σε μεγάλες επενδύσεις οι παραδοσιακοί δεινόσαυροι. Αλλά ο χρόνος τελειώνει για τους δεινόσαυρους.

Anonymous

Καλύτερα να διαλέξεις άλλο επιχείρημα για να αποθεώσεις την Tesla γιατί η VW έχει 2 πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα στη γκάμα της (e-Up και e-Golf), άρα σαφώς μπορείς αύριο να πας σε μια έκθεση και να παραγγείλεις ένα ηλεκτρικό VW αν θέλεις.

George

Προφανώς και δεν έχει ηλεκτρικά μοντέλα η VW. Αυτά που λες είναι μετατροπές συμβατικών μοντέλων και λέγονται compliance cars. Βγαίνουν σε περιορισμένο αριθμό, έχουν πολύ μικρή αυτονομία είναι πολύ ακριβά γι αυτό που προσφέρουν κι απευθύνονται σε συγκεκριμένες αγορές που έχουν υποχρεωτικό ποσοστό ηλεκτρικών. Στη δική μας αγορά που είναι πολύ ρηχή, παρότι δεν είχαν υποχρέωση, δεν υπήρχε πρόβλημα να στείλουν 2-3 κομμάτια για το θεαθήναι. Εξάλλου ποιος αγοράζει τόσο υπερτιμημένα προϊόντα? Κι εγώ μπορώ να κάνω μετατροπή ένα πατίνι σε ηλεκτρικό με 10 χλμ. αυτονομία, να το βαφτίσω e-πατίνι και να ζητάω 10 χιλιάρικα, ξέροντας ότι δεν θα το αγοράσει κανείς. Αυτό δεν με κάνει κατασκευαστή ηλεκτρικών πατινιών.

Tesloπαλάβρας

Εμ , έτσι είναι οι παραδοσιακοί αυτοκινητάδες! Τεχνολογία με ΕΜΠΡΑΚΤΕΣ επιδόσεις! Εμείς το βάλαμε το μπουρούχι μας σε διαστημόπλοιο, απλά γιά marketing μπαρούφες!!!

George

Το κακό για τους παραδοσιακούς είναι ότι η Tesla θα έχει ενσωματώσει το διαστημόπλοιο στο επερχόμενο Roadster ΙΙ που θα πουλάει σαν ζεστό κουλούρι. Πάλι κιάλια θα αγοράζουν. Σίγουρα θα αυξηθούν και ο πωλήσεις του NotAFlameThrower για να κάψουν τους γκαζοτενεκέδες τους μετά από αυτό.

Driver

Κι εγώ ετοιμάζομαι να το λαμπαδιάσω το Μ5....αλλά στη πίστα, το ΣΚ , πάλι! Χαιρετισμούς από Γενεύη , εμμονικέ τυφλίτη της Tesla, που τα μπουρούχια σας μόνο κάτι λίγοι wannabe τα παίρνουν εδώ κι αυτά 2ο χέρι.....Πήγαινε «παίξε μπάλα» αλλού, ρε κακομοιρίδη......

Forofygas

Η αναβαση του Ari Vatanen, σε χωμα, ειναι Η αναβαση. Καμμια σχεση δεν εχουν οι χρονοι απο το 2002 και μετα που αρχισαν να ασφαλτοστρωνουν.

Theodore.

Συμφωνώ απόλυτα,θα θυμάμαι μέχρι να πεθάνω το δέος που ένοιωσα όταν τον πρωτοείδα.

cptA

Ο χρονος του Sébastien Loeb ηταν 08:13.878. Οποτε η διαφορα ειναι 16 εκατοστα του δευτερολεπτου και οχι ολοκληρα δευτερολεπτα. Οχι και τοσο σπουδαια διαφορα... Επισης ο Stig Blomqvist δεν φαινεται να εχει κερδισει ποτε το Pikes Peak σε αντιθεση με τον Ari Vatanen που εχει κανει τον καλυτερο χρονο με δευτερο τον Walter Rohrl (μισο δευτερολεπτο διαφορα) και ολα αυτα σε χωματινη πιστα. Ο πιο γρηγορος Sébastien Loeb το εκανε σε ασφαλτινη πιστα και δεν υπαρχει συγκριση.

George

Από τα 8 λεπτά και 13 δευτερόλεπτα μέχρι τα 7 λεπτά και 57 δευτερόλεπτα είναι μόνο 16 εκατοστά του δευτερολέπτου η διαφορά? Γρήγορα στα θρανία πάλι.

??????

ΜΑΘΕ ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ...ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΚΑΠΙΖΕΙΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ....

cptA

Εχετε δικιο. Μην βαρατε. Μπουρδουκλωθηκα. Απο τα υπολοιπα ομως δεν αλλαζει τιποτα. Βασιλιας του βουνου παραμενει ο Rod Millen με Toyota Celica το 1995 με 10:04.060 με δευτερο τον Vatanen και τριτο τον Rohrl. Στο χωμα παντα. Στην ασφαλτο ειναι πιο ευκολα και δεν υπαρχει συγκριση...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

fortwo

Η smart βάζει τέλος στη διάθεση των fortwo και forfour με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αφού με βάση τη νέα καμπάνια της εταιρείας στη Γερμανία, μέσα στο 2019 θα σταματήσει οριστικά η πώληση των μοντέλων με μοτέρ βενζίνης.

Tesla

Σύμφωνα με όλα όσα ξέρουμε για το νέο μοντέλο της Tesla, το Pickup με το οποίο η εταιρεία θα κάνει την είσοδό της στην κατηγορία των επαγγελματικών αυτοκινήτων θα είναι πραγματικά επαναστατικό.

Kona-Trip-1000

Παρά την υψηλότερη φορολόγηση του αυτοκίνητου στη χώρα μας, ο Έλληνας συνεχίζει να αγοράζει φθηνότερα καινούργιο αυτοκίνητο από τους Ευρωπαίους. Εμείς, κάναμε την έρευνά μας στην πλέον hot κατηγορία των μικρών SUV και σας παρουσιάζουμε τις διαφορές τιμής σε 5 περιπτώσεις.

karshan

 Η τούρκικη κατασκευάστρια εταιρία λεωφορείων Karsan όχι μόνο έχει στις τάξεις της ένα μικρό σε διαστάσεις ηλεκτρικό μοντέλο, ονόματι Jest Electric, αλλά τόσο το μοτέρ όσο και οι μπαταρίες του προέρχονται από την BMW!

Peugeot

Φέτος τον Νοέμβριο, η Peugeot για δεύτερη συνεχή χρονιά εφαρμόζει το  θεσμό Black Friday στην αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα με μοναδικές προσφορές.