GP Μπαχρέιν: Επική νίκη Φέτελ!

GP Μπαχρέιν: Επική νίκη Φέτελ!

Με μαεστρία πρωταθλητή ο Γερμανός της Ferrari, κράτησε πίσω του τη Mercedes του Μπότας και πήρε μια μεγάλη νίκη στην έρημο του Σακχίρ.

8_4b
Ο Φέτελ κατάφερε να πάρει τη 2η συνεχή του νίκη σε ισάριθμους αγώνες και πλέον έχει διαφορά 17 βαθμών από τον Χάμιλτον στη βαθμολογία. Ο Βρετανός τερμάτισε 3ος. Εγκατέλειψαν οι Ρικιάρντο, Φερστάπεν, Ράικονεν. Εξαιρετική επίδοση του Γκασλί που έφερε την Toro Rosso Honda στην 4η θέση.

Με θερμοκρασία αέρα στους 27 βαθμούς Κελσίου και θερμοκρασία οδοστρώματος στους 31 βαθμούς
Κελσίου υπό το φως των προβολέων εκκίνησε ο δεύτερος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος στην πίστα του Σακχίρ.

Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Φέτελ να διατηρεί το προβάδισμα στην πρώτη στροφή. Πίσω του ο Ράικονεν έχασε μια θέση από το Μπότας και ο Ρικιάρντο από το Γκασλί. Πριν συμπληρωθούν λίγοι γύροι οι δυο Red Bull βρέθηκαν ταυτόχρονα εκτός αγώνα. Ο Ρικιάρντο από μετάδοση και ο Φερστάπεν από κλατάρισμα ελαστικού που υπέστη μετά από επαφή με το Χάμιλτον στην προσπάθειά του να προσπεράσει το Βρετανό.

Ο ρυθμός του αγώνα οριοθετήθηκε με εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και στην επανεκκίνηση ο Χάμιλτον πραγματοποίησε ένα μυθικό τριπλό προσπέρασμα σε Αλόνσο, Οκόν και Χούλκενμπεργκ. Πολύ σύντομα ο Βρετανός πέρασε και τον Γκασλί και βρέθηκε στην 4η θέση. Ήταν σαφές πως οι Ferrari δεν μπορούσαν να απομακρυνθούν από τις Mercedes. O Μπότας κρατιόταν πίσω από το Φέτελ με το Ράικονεν να ακολουθεί με τις διαφορές από 2-4 sec. Πίσω τους ο Χάμιλτον που είχε τη μαλακή γόμα (σ.σ: οι άλλοι 3 είχαν την πολύ μαλακή) άρχισε να μαζεύει τη διαφορά.

Πρώτος μπήκε στα πιτ ο Φέτελ στον 19ο γύρο και ακολούθησε ο Ράικονεν στον 20στο γύρο.
Κλείσιμο
Αμφότεροι έβγαλαν τη πολύ μαλακή γόμα και έβαλαν τη μαλακή. Στη Mercedes προσποιήθηκαν πιτ στοπ αυτό ίσως παρέσυρε τη Ferrari να βάλει νωρίτερα το Φέτελ. Επιπλέον η φυσική παρουσία των μηχανικών της Γερμανικής ομάδας οριοθέτησε την κίνηση του Γερμανού κοστίζοντας κάποια δέκατα. Στον 21ο γύρο μπήκε και ο Μπότας και έβαλε τη μέση γόμα. Σαφώς πήγαινε για 1 πιτ στοπ ενώ μεγάλο ερωτηματικό ήταν αν θα άντεχε σε αντίστοιχη στρατηγική η μαλακή γόμα στη Ferrari. Ο Χάμιλτον παρέμεινε στην πίστα με τη μαλακή γόμα αλλά ο ρυθμός του ήταν πιο αργός. Ο Φέτελ τον έφτασε και τον πέρασε στον 26ο γύρο. Ο Βρετανός μπήκε στον 27ο έβαλε τη μέση γόμα και αυτός σε στρατηγική μιας αλλαγής.

Στον 36ο γύρο ο Ράικονεν μπήκε στα πιτ και έβαλε την πολύ μαλακή γόμα. Έφυγε όταν του έκαναν σήμα αλλά παρέσυρε με τον πίσω αριστερά τροχό έναν μηχανικό της Ferrari. Ο Φινλανδός υποχρεώθηκε σε εγκατάλειψη. Ο μηχανικός τραυματίστηκε και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο. Γίνεται έρευνα για επικίνδυνη απελευθέρωση μονοθεσίου από τα πιτ.

Τελικά ο Φέτελ κατάφερε να πάρει την καρό σημαία με στρατηγική μιας αλλαγής καθώς η μαλακή γόμα της Pirelli άντεξε για 38 γύρους. Στοιχείο εντυπωσιακό! Ο Μπότας με τη Mercedes έφτασε σε απόσταση βολής στους τελευταίους γύρους αλλά ο Γερμανός με τη Ferrari κράτησε μαεστρικά την πρώτη θέση. Ο Χάμιλτον τερμάτισε πίσω τους ελαχιστοποιώντας τις απώλειες σ' έναν αγώνα που εκκινούσε 9ος.

Συνολικά αυτό που φάνηκε στο Μπαχρέιν είναι ότι Ferrari - Mercedes βρίσκονται σχεδόν στο ίδιο επίπεδο. Η Ferrari είχε πλεονέκτημα χτες στις δοκιμές, η Mercedes με πιο ξεκάθαρη στρατηγική και χωρίς προβλήματα σήμερα πήρε 33 βαθμούς έναντι 25 της Ferrari. Οι κόκκινοι που εκκινούσαν από την 1η σειρά πανηγύρισαν τη νίκη αλλά σίγουρα ήθελαν κάτι παραπάνω στη βαθμολογία.

Αξίζει να τονιστεί η μεγάλη επιτυχία του Γκασλί που έφερε την Toro Rosso Honda στην 4η θέση αλλά και το πλασάρισμα του Έρικσον με την Alfa Romeo Sauber στην 9η θέση. Βαθμοί πολύτιμοι για την Ελβετική ομάδα που φέτος είναι σε μεταβατική φάση.

Συνολικά η τελική κατάταξη ήταν:

kat


Επόμενος αγώνας την επόμενη Κυριακή 15/4 στη Σαγκάη της Κίνας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης