Ο Βραζιλιάνος έφερε σήμερα τη Ferrari F138 στην κορυφή των χρόνων στην Ισπανική πίστα. Ο χρόνος του Μάσα επετεύχθη το πρωί με τη χρήση μαλακής γόμας και χαμηλού φορτίου καυσίμου.
Τάκης Πουρναράκης
Ο Βραζιλιάνος έφερε σήμερα τη Ferrari F138 στην κορυφή των χρόνων στην Ισπανική πίστα. Ο χρόνος του Μάσα επετεύχθη το πρωί με τη χρήση μαλακής γόμας και χαμηλού φορτίου καυσίμου.
Ο Μάσα έγινε ο πρώτος πιλότος φέτος που έσπασε το φράγμα του 1:18 στην πίστα μήκους 4.4km. Χτες ο Γκροζάν και προχτές ο Μπάτον ήταν στο 1:18.2 και 1:18.8 αντίστοιχα αλλά ο Μάσα επιμένει να θεωρεί εξωπραγματικό το χρόνο του Μπάτον: «Τον πέτυχε την πρώτη μέρα με σκληρή γόμα. Παραμένει άπιαστο για μας. Βέβαια μπορεί πολλοί σήμερα να πιστεύουν το ίδιο για το σημερινό μου χρόνο. Όμως αυτός είναι αποτέλεσμα δουλειάς όλων αυτών των ημερών δεν έγινε την πρώτη μέρα. Παραμένω προσγειωμένος βλέπω πως βαδίζουμε προς τη σωστή κατεύθυνση και το θέμα είναι να παραμείνουμε σ’ αυτή στους αγώνες, εκεί που μετράει».
Αύριο τελευταία μέρα θα οδηγήσει για τη Ferrari ο ντε λα Ρόσα.
Κλείσιμο
Ο μόνος που κινήθηκε στο ίδιο δευτερόλεπτο με το Μάσα ήταν ο Νίκο Ρόσμπεργκ. Στη Mercedes μετά από δυο μέρες προβλημάτων είχαν σήμερα μια μέρα καθαρή και ο αριθμός γύρων που συμπλήρωσε ο Γερμανός πιλότος εντυπωσιάζει καθότι πλησιάζει απόσταση (655km) ίση με 2 GP (710km). Από την ομάδα είχαν σα στόχο σήμερα να συμπληρώσουν όσους περισσότερους γύρους μπορούσαν και ο Ρόσμπεργκ χρησιμοποίησε τη σκληρή και τη μέση γόμα. Επίσης έκανε προπόνηση στα πιτ στοπ την τελευταία ώρα των δοκιμών.
Ο Ρόσμπεργκ μετέπειτα τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος σήμερα, πέτυχα προσωπικό ρεκόρ γύρων σε μια μέρα. Βρίσκομαι στην καλύτερη φυσική κατάσταση που ήμουν ποτέ. Νομίζω ότι κατάφερα να καλύψω τα κενά των δυο προηγούμενων ημερών και να επαναφέρω τα χαμόγελα στο πρόσωπο όλων. Το μονοθέσιο δίνει καλή αίσθηση, νιώθω άνετα αλλά προφανώς έχουμε ακόμη πολύ δουλειά για να το βελτιώσουμε».
Αύριο τελευταία μέρα θα οδηγήσει για τη Mercedes ο Χάμιλτον.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ που οδήγησε για πρώτη φορά τη Red Bull RB9 σήμερα επίσης κατάφερε με άνεση να ξεπεράσει τους 100 γύρους: «Το μονοθέσιο δουλεύει πολύ καλά. Δεν μπορώ να κρίνω την απόλυτη ταχύτητά του αλλά είναι αξιόπιστο και με ικανοποιεί. Πρόκειται για βελτίωση του φετινού και είναι σαφώς ένα βήμα μπροστά. Το διασκέδασα σήμερα δεν ήταν τόσο βαρετό».
Ο Φέτελ θα συνεχίσει να οδηγεί αύριο για λογαριασμό της Red Bull.
Από την πλευρά του ο Κίμι Ράικονεν που επίσης οδήγησε σήμερα για πρώτη φορά τη Lotus βρέθηκε στην 4η θέση των χρόνων: «Το μονοθέσιο είναι σαφώς καλύτερο απ’ αυτό που είχαμε πέρυσι τέτοια εποχή. Πόσο καλό είναι όμως θα το δούμε στους αγώνες. Ξεκινάμε καλά. Κάναμε μια αλλαγή στο κάθισμα αλλά αυτό είναι λογικό την πρώτη μέρα και χρησιμοποιήσαμε μόνο τη σκληρή γόμα».
Ο Ράικονεν θα συνεχίσει να οδηγεί αύριο για τη Lotus.
Προβλήματα αντιμετώπισε και σήμερα ο Μπάτον με την McLaren MP4/24 και αυτό περιόρισε κάπως τη δραστηριότητά του.
Από την πλευρά της η Pirelli ξεκαθάρισε πως η Χερέθ έχει οδόστρωμα που φθείρει υπέρμετρα τα ελαστικά και αλλοιώνει τις δοκιμές: «Αν δεν στρωθεί με νέο τάπητα δεν έχει νόημα να ερχόμαστε εδώ καθότι η τραχύτητα του οδοστρώματος εξαλείφει τις διαφορές μεταξύ των γομών» σημείωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της εταιρείας Πωλ Χέμπερι.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Θέση Οδηγός
Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1. Felipe Massa Ferrari 1’17.879s 85
2.
Nico Rosberg
Mercedes 1’18.766s +0.887
148
3.
Sebastian Vettel Red
Bull 1’19.052s +1.173
102
4.
Kimi Raikkonen Lotus 1’19.200s +1.321
40
5.
Jean-Eric Vergne Toro
Rosso 1’19.247s +1.368
85
6.
James Rossiter Force
India 1’19.303s +1.424
42
7.
Jenson Button McLaren 1’19.603s +1.724
83
8.
Esteban Gutierrez Sauber 1’19.934s +2.055
110
9.
Max Chilton
Marussia 1’21.269s +3.390
78
10. Valtteri Bottas
Williams 1’21.575s +3.696
86
11. Charles Pic Caterham 1’22.352s +4.473 57
12. Paul di Resta Force India 1’23.729s +5.850
7
Οι δοκιμές συνεχίζονται και θα ολοκληρωθούν αύριο.