F1, Χερέθ, δοκιμές εξέλιξης 4η μέρα: Ο Μπαρικέλο ταχύτερος

F1, Χερέθ, δοκιμές εξέλιξης 4η μέρα: Ο Μπαρικέλο ταχύτερος

Η βροχή που έκανε την εμφάνισή της το απόγευμα οριοθέτησε την προσπάθεια οδηγών και ομάδων όσον αφορά στο στεγνό set – up τους έδωσε όμως μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να κάνουν λίγους γύρους με ενδιάμεσα ελαστικά.

F1, Χερέθ, δοκιμές εξέλιξης 4η μέρα: Ο Μπαρικέλο ταχύτερος

Η βροχή που έκανε την εμφάνισή της το απόγευμα οριοθέτησε την προσπάθεια οδηγών και ομάδων όσον αφορά στο στεγνό set – up τους έδωσε όμως μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να κάνουν λίγους γύρους με ενδιάμεσα ελαστικά.


Η επίδοση του Ρούμπενς Μπαρικέλο με τη Williams είναι ενδεικτική των διαφορών
που μπορεί να σημειωθούν στους χρόνους αν οι ομάδες επικεντρωθούν στην ταχύτητα. Θυμίζουμε ότι το περσινό ρεκόρ στην συγκεκριμένη πίστα ήταν στο 1:18.8 του Μπάτον με τη McLaren ενώ το απόλυτο ρεκόρ ανήκει στον Μ.Σουμάχερ από το 2004 με τη Ferrari και είναι 1:15.6
Ο Βραζιλιάνος σημείωσε την εν λόγω επίδοση το πρωί συμπληρώνοντας 8 γύρους στη συγκεκριμένη έξοδο.

Κλείσιμο
Μιλώντας για την υπέρμετρη φθορά των ελαστικών γύρο με το γύρο
που παρατηρήθηκε κατά τη διάρκεια των τεσσάρων ημερών δοκιμών στη Χερέθ ο αγ. διευθυντής της Pirelli Πωλ Χέρμπερι αποσαφήνισε: "Προσπαθούμε να βρούμε τη χρυσή τομή ανάμεσα στη διάρκεια ζωής των ελαστικών και στο να υποχρεώσουμε τις ομάδες να κάνουν περισσότερες αλλαγές ελαστικών. Αν θέλαμε θα μπορούσαμε να φτιάξουμε ελαστικό που να αντέχει για όλο τον αγώνα. Όμως δεν είναι αυτός ο στόχος μας. Θέλουμε τα ελαστικά να διαρκούν 100 με 110km ενώ ο αγώνας είναι πάνω από 300km. Έτσι οι ομάδες θα υποχρεώνονται σε δυο αλλαγές."


Επειδή πολλοί αναρωτιούνται για την δυναμική των ομάδων θα πρέπει να τονίσουμε πως κανείς δεν έχει σα στόχο την επίτευξη ενός γρήγορου χρόνου αυτή τη στιγμή.
Όλοι προβληματίζονται πως θα στήσουν το μονοθέσιο καλύτερα υπό υψηλό φορτίο καυσίμου. Γι’ αυτό και βλέπουμε οδηγούς να συμπληρώνουν μέχρι και 25 συνεχόμενους γύρους όπως ο Μπαρικέλο σήμερα.Η αλήθεια είναι όμως ότι Ferrari, Red Bull εντυπωσιάζουν με τη σταθερότητα του ρυθμού τους.

Ο Μπρούνο Σένα που αντικατέστησε το Νικ Χάιντφελτ σήμερα στο κόκπιτ της Renault είναι δεδομένο και ξεκάθαρο από την πλευρά της ομάδας ότι δεν διεκδικεί λόγω απειρίας τη θέση του τραυματία Κουμπίτσα. Το πιθανότερο είναι τη θέση αυτή να πάρει ο Χάιντφελτ. Οι δοκιμές ολοκληρώθηκαν στη Χερέθ και θα συνεχιστούν την ερχόμενη Παρασκευή στη Βαρκελώνη.

Οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Θέση Οδηγός              Μονοθέσιο               Χρόνος   Διαφορά  Γύροι

 1.  Rubens Barrichello  Williams-Cosworth     1m19.832s            103

 2.  Kamui Kobayashi     Sauber-Ferrari        1m20.601s  + 0.769s  86

 3.  Fernando Alonso     Ferrari               1m21.074s  + 1.242s  115

 4.  Sebastien Buemi     Toro Rosso-Ferrari    1m21.213s  + 1.381s  90

 5.  Bruno Senna         Renault               1m21.400s  + 1.568s  68

 6.  Heikki Kovalainen   Lotus-Renault         1m21.632s  + 1.800s  43

 7.  Nico Rosberg        Mercedes              1m22.103s  + 2.271s  45

 8.  Sebastian Vettel    Red Bull-Renault      1m22.222s  + 2.39 s  90

 9.  Jenson Button       McLaren-Mercedes      1m22.278s  + 2.446s  70

10.  Jerome D'Ambrosio   Virgin-Cosworth       1m22.985s  + 3.153s  45

11.  Paul di Resta       Force India-Mercedes  1m23.111s  + 3.279s  99


Οι ντι Ρέστα (Force India) και Κομπαγιάσι (Sauber) στην πίσω ευθεία της πίστας.

Ο Νικ Χάιντφελτ συμβουλεύει τον Μπρούνο Σένα


Η Pirelli δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει πως θα γίνεται χρωματικά ο διαχωρισμός των δυο γομών σε κάθε αγώνα.

Δυσκολίες προσανατολισμού για το Μπρούνο Σένα

Αθόρθβα συνεχίζουν τη δουλειά τους στη Red Bull. Εδώ ο Φέτελ με την RB7 στο κερμπ.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης