LIVE

Κορωνοϊός

F1-Χερέθ, 1η μέρα: Ταχύτερος ο Μάσα!

F1-Χερέθ, 1η μέρα: Ταχύτερος ο Μάσα!

Με μια εντυπωσιακή επίδοση η F150 στα χέρια του Φελίπε Μάσα έδειξε σήμερα πρώτη μέρα δοκιμών στην πίστα της Χερέθ τις δυνατότητές της.

Με μια εντυπωσιακή επίδοση η F150 στα χέρια του Φελίπε Μάσα έδειξε σήμερα πρώτη μέρα δοκιμών στην πίστα της Χερέθ τις δυνατότητές της.

Ο Βραζιλιάνος σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας
κινούμενος με αρκετό φορτίο καυσίμου καθότι συμπλήρωσε 15 γύρους πριν επιστρέψει στα πιτ στη συγκεκριμένη έξοδο που κινήθηκε στο 1:20.709.
Ήταν και ο μόνος που κατέβηκε σ’ αυτό το δευτερόλεπτο.
Μια απροβλημάτιστη μέρα είχε ο Μαρκ Γουέμπερ με την RB7.
Δυο νέα μονοθέσια πάτησαν σήμερα πίστα ο λόγος για τη McLaren και τη Force India που ολοκλήρωσαν τη μέρα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.

Ο Λιούις Χάμιλτον οδήγησε
για λίγους γύρους κάθε φορά την MΡ4/26 το μεγαλύτερο διάστημα που βρέθηκε στην πίστα ήταν για 11 συνεχείς γύρους. Ο καλύτερος χρόνος όμως που τον έφερε στην 5η θέση της κατάταξης έγινε σε μια προσπάθεια ενός και μόνο γύρου κάτι που λογικά παραπέμπει σε χαμηλό φορτίο καυσίμου.
Σύννεφα δείχνουν να έχουν εγκατασταθεί μόνιμα στο γκαράζ της Mercedes, η γερμανική εταιρεία ακόμη μια μέρα απογοήτευσε με το ρυθμό του μονοθεσίου της ενώ ο Ρόσμπεργκ λίγο πριν το μεσημέρι έμεινε στη μέση της πίστας λόγω προβλήματος στο κιβώτιο. Μετά το τέλος της ημέρας ο Γερμανός πιλότος υπεραμύνθηκε για την δουλειά της ομάδας: «Το θέμα είναι να βάλουμε χιλιόμετρα και να σιγουρευτούμε ότι λειτουργούν όλα τα συστήματα. Το μονοθέσιο που χρησιμοποιούμε είναι μια ενδιάμεση έκδοση δεν έχει καμία σχέση μ' αυτό που θα αγωνιστούμε στο Μπαχρέιν». Ο Ρόσμπεργκ παραδέχτηκε ότι η λειτουργία της πίσω αεροτομής δεν είναι απρόσκοπτη.

Στη Renault ο Πετρόφ και τετακέ έκανε και δεν συμπλήρωσε πάνω από 8 συνεχόμενους γύρους. Στη γαλλική εταιρεία προβληματίζονται για τον αντικαταστάτη του Κουμπίτσα και έχουν αποφασίσει να δώσουν το Σαββατοκύριακο στη Χερέθ χρόνο πίστας στους Μπρούνο Σένα και Νικ Χάιντφελτ. Ειδικά για τη δοκιμή του πολύπειρου Γερμανού πιλότου η Renault ξεκαθάρισε ότι αν η απόδοσή του είναι ικανοποιητική τότε αυτόματα θα προσληφθεί ως αντικαταστάτης του Κουμπίτσα.

Οι δοκιμές στην ισπανική πίστα θα συνεχιστούν αύριο.
Οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Θέση Οδηγός             Μονοθέσιο              Χρόνος      Διαφορά

 1.  Felipe Massa       Ferrari               1m20.709s

 2.  Sergio Perez       Sauber-Ferrari        1m21.483s  + 0.774s

 3.  Mark Webber        Red Bull-Renault      1m21.522s  + 0.813s

 4.  Daniel Ricciardo   Toro Rosso-Ferrari    1m21.755s  + 1.046s

 5.  Lewis Hamilton     McLaren-Mercedes      1m21.914s  + 1.205s

 6.  Jaime Alguersuari  Toro Rosso-Ferrari    1m22.689s  + 1.980s

 7.  Adrian Sutil       Force India-Mercedes  1m23.472s  + 2.763s

 8.  Vitaly Petrov      Renault               1m23.504s  + 2.795s

 9.  Nico Rosberg       Mercedes              1m23.963s  + 3.254s

10.  Jarno Trulli       Lotus-Renault         1m24.458s  + 3.749s

11.  Timo Glock         Virgin-Cosworth       1m25.086s  + 4.377s

12.  Pastor Maldonado   Williams-Cosworth     1m34.968s  + 14.259s

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

ΣΧΟΛΙΑ (3)

Σωτήρης

Δεύτερη ημέρα δοκιμών στη Jerez de la Frontera: 1 Michael Schumacher (Ger) Mercedes 1:20.352 2 Felipe Massa (Brz) Ferrari 1:20.413 3 Jenson Button (GB) McLaren-Mercedes 1:21.009 4 Jaime Alguersuari (Spa) Toro Rosso-Ferrari 1:21.214 5 Mark Webber (Aus) Red Bull-Renault 1:21.613 6 Adrian Sutil (Ger) Force India-Mercedes 1:21.780 7 Sergio Perez (Mex) Sauber-Ferrari 1:21.857 8 Timo Glock (Ger) Virgin-Cosworth 1:22.208 9 Vitaly Petrov (Rus) Renault 1:22.493 10 Pastor Maldonado (Ven) Williams-Cosworth 1:22.591 11 Jarno Trulli (Ita) Lotus-Renault 1:23.216

Takis

 Ακόμη είναι πολύ νωρίς για οποιοδήποτε συμπέρασμα. Την πρώτη μέρα γίνονται έλεγχοι για την καλή λειτουργία. Από σήμερα θα δείξει...για την ΜΡ4/26 Η Ferrari είναι σίγουρα καλή.

Σωτήρης

 H "επαναστατική" ΜcLaren MP4-26 ήταν σήμερα 1.2 δευτερόλεπτα πιο αργή από την "συντηρητική" Ferrari F150; (Οι χαρακτιρισμοί δεν είναι δικοί μου, αλλά των "ειδικών" του διεθνούς τύπου). Μήπως η McLaren παίζει κρυφτούλι ή απλά η "επανάσταση" δεν οδηγεί πάντα προς τα εμπρός; Όπως και να έχει είναι πάρα πολύ νωρίς για οποιαδήποτε εκτίμηση. Ως οπαδός της Ferrari ωστόσο, ελπίζω η ανταγωνιστικότητα των χρόνων στις δοκιμές εξέλιξης να επαληθευτεί και στους αγώνες με νίκες και πρωτάθλημα μετά από 3 χρόνια στο Maranello...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης