Ώρα μηδέν για τη Red Bull Racing

Ώρα μηδέν για τη Red Bull Racing

Όλα δείχνουν πως η μόνη λύση είναι να χρησιμοποιούν οι Ταύροι, μονάδα ισχύος προερχόμενη από τη Renault αλλά χωρίς τη φίρμα της Γαλλικής εταιρείας.

Ώρα μηδέν για τη Red Bull Racing
Τις τελευταίες μέρες αναπτύχθηκε μια έντονη φημολογία για συνεργασία Red Bull Honda. Μια συνεργασία που σκοντάφτει στη βούληση του διευθύνοντα συμβούλου της McLaren, Ρον Ντένις που δεν θέλει να χάσει η ομάδα του την αποκλειστικότητα του Ιάπωνα κατασκευαστή.

Όμως όπως τόνισε ο ισχυρός άντρας της F1, Μπέρνι Έκλεστον,
η Honda μπαίνοντας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της F1 υπέγραψε μια συμφωνία με τη FIA και τη FOM βάσει της οποίας υποχρεούται αν της ζητηθεί να δώσει μονάδες ισχύος σε δυο ομάδες τη δεύτερη χρονιά παρουσίας της (2016) και σε τρεις ομάδες την τρίτη χρονιά παρουσίας της(2017).

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο αγωνιστικός διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ τόνισε:
Κλείσιμο
«Δεν πρόκειται ν’ ανακατευτούμε σ’ αυτό. Ο Έκλεστον και ο Τοντ πήρα θέση και είναι στο χέρι τους αυτό το θέμα».



Ο Ρον Ντένις δε θέλει τη συνεργασία Red Bull - Honda. Όπως έχει αποδειχτεί πολλάκις στο παρελθόν ο βαθύπλουτος Βρετανός βρίσκει πάντα τον τρόπο να επιβάλλει τη βούλησή του.


Το προηγούμενο διάστημα η Red Bull προσπάθησε να έρθει σε συμφωνία με τη Mercedes
αλλά όπως αποκάλυψε ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της γερμανικής εταιρείας, Τότο Βολφ κάπου σκάλωσαν τα πράγματα: «Καθώς είναι πιθανόν να μας κερδίσουν στην πίστα χρησιμοποιώντας τη μηχανή μας τους ζητήσαμε να μας παρουσιάσουν πιθανές συνέργιες σε άλλους τομείς  ώστε να ισορροπήσουμε την κατάσταση. Δεν πήραμε ποτέ απάντηση».

Στη συνέχεια η Red Bull είχε ένα έντονο φλερτ με τη Ferrari όμως από την Ιταλική εταιρεία φοβούνται ότι θα βρεθεί σε δυσχερή θέση η εργοστασιακή ομάδα αν δώσουν ίδια μονάδα ισχύος στη Red Bull. Τελικά όπως όλα δείχνουν συμφώνησαν να δώσουν τη φετινή μονάδα ισχύος στην Toro Rosso για το 2016. H προθεσμία που έθεσε ο ιδιοκτήτης των δυο ομάδων όσον αφορά στη Red Bull, Ντήτριχ Μάτεζιτς όσον αφορά την εύρεση μονάδος ισχύος αναθεωρήθηκε και πλέον φτάνει ως το GP του Άμπου Ντάμπι.

Μοιραία η Red Bull στράφηκε προς την Honda, δεδομένου πως οι σχέσεις με τη Renault έχουν διαρραγεί. Από την πλευρά της Ιαπωνικής εταιρείας είναι σαφής η επιθυμία συνεργασίας, το θέμα όμως σκαλώνει στη McLaren.

Κάπου εδώ ο χρόνος τελειώνει καθώς οι υπόλοιπες ομάδες γνωρίζουν ήδη τις διαστάσεις, τις απαιτήσεις απαγωγής θερμότητας, τους κραδασμούς, τα σημεία στήριξης των νέων μονάδων ισχύος και δουλεύουν στην κατασκευή των νέων μονοθεσίων τους ενώ στη Red Bull δεν γνωρίζουν καν με ποια μονάδα ισχύος θ’ αγωνιστούν , αν αγωνιστούν…



Με αγωνία περιμένουν να μάθουν οι μηχανικοί της Red Bull αν θα έχουν δουλειά του χρόνου...


Εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι η καθυστέρηση έχει ήδη σημαντικές συνέπειες
στο επίπεδο ανταγωνιστικότητας που μπορεί να παρουσιάσουν οι Ταύροι το 2016. Κοντολογίς η χρονιά έχει χαθεί, προτού ξεκινήσει σε επίπεδο διεκδίκησης τίτλων και τώρα παλεύουν για το αν θα προλάβουν να παρουσιάσουν απλά ένα νέο μονοθέσιο μέχρι τις 22/2 που είναι το πρώτο τεστ του 2016. Πάντως η Red Bull θα συμμετέχει στις δοκιμές εξέλιξης αμέσως μετά τον τελευταίο αγώνα στο Άμπου Ντάμπι.

Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τον πρόεδρο της Renault, Κάρλος Γκοσν να εξετάζει το ενδεχόμενο να πουλήσει η Renault στη Red Bull μονάδες ισχύος που δε θα φέρουν τη φίρμα της ώστε να μπορέσει η Αυστριακή ομάδα ν’ αγωνιστεί το 2016 στη F1.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης