Τα μονοθέσια της F1 σήμερα πατούν σε ζάντες 13 ιντσών και το υψηλό προφίλ των ελαστικών παίζει και ρόλο ανάρτησης αποσβένοντας μέρος των κραδασμών με ελαστική παραμόρφωση.
Όμως υπάρχει μεγάλη συζήτηση όσον αφορά στην αισθητική των συγκεκριμένων ελαστικών. Η Pirelli δημιούργησε ελαστικά για ζάντες 18 ινστών και αυτά δοκιμάζονται σήμερα στη Lotus στο Σίλβερστον στο πλαίσιο των δοκιμών εξέλιξης που γίνεται εκεί.
Στόχος της δοκιμής είναι η πλήρη αισθητική εικόνα ενός μονοθεσίου με μεγάλες ζάντες
Κλείσιμο
. Οι οποίες αλλαγές θα λάβουν χώρα το 2017, η Pirelli θεωρεί πως καλύτερα η F1 να προχωρήσει σε πιο ακραία διαστασιολόγηση με ζάντες 19 ή 20 ιντσών. Είναι ξεκάθαρο πως οι λόγοι της αλλαγής είναι αισθητικοί και δεν αφορούν στην απόδοση αν και θα την επηρεάσουν αναπόφευκτα.
Περιμένουμε τις φωτογραφίες της Lotus
με τις 18αρες ζάντες από τη σημερινή δοκιμή στο Σίλβερστον για να έχουμε πιο ολοκληρωμένη εικόνα.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.