Δοκιμάζουμε το νέο Polo με τον 1.2 TSI

Δοκιμάζουμε το νέο Polo με τον 1.2 TSI

Golfίζει επικίνδυνα! Επικίνδυνα για ποιον; Μα φυσικά για τον ανταγωνισμό, καθώς το Polo αναβαθμίστηκε σε κάθε τομέα…

Δοκιμάζουμε το νέο Polo με τον 1.2 TSI
Η σχεδιαστική ανανέωση δεν ήταν ποτέ το φόρτε της Volkswagen. Οι Γερμανοί ήταν ανέκαθεν… διακριτικοί στις αισθητικές αλλαγές, μη θέλοντας προφανώς να «ακυρώσουν» το απερχόμενο μοντέλο. Στο Polo όμως μάλλον αποδείχθηκαν πιο γενναίοι και το αποτέλεσμα τους δικαιώνει. Το σουπερμίνι απέκτησε νέα σχεδιαστική ταυτότητα με περισσότερες ακμές, θυμίζοντας αρκετά το μεγαλύτερο και ποιοτικότερο Golf. Το θετικό είναι ότι οι ομοιότητες συνεχίζονται στο εσωτερικό αλλά και κατά την οδήγηση.

Το τιμόνι, τα υλικά στο ταμπλό και το εσωτερικό των θυρών, η κεντρική κονσόλα με την μεγάλη οθόνη αφής, θέτουν τα στάνταρ στους ανταγωνιστές του Polo και δείχνουν προς τη μεγαλύτερη κατηγορία. Οι χώροι είναι ικανοί να φιλοξενήσουν άνετα τέσσερις επιβάτες. Το περιορισμένο πλάτος θα επηρεάσει τόσο την παρουσία τρίτου πίσω επιβάτη, όσο και τη φόρτωση μεγάλων αντικειμένων στο χώρο αποσκευών. Βέβαια θα μου πείτε, αν το Polo είχε και χώρους από τη μικρομεσαία κατηγορία τότε ποιος ο λόγος ύπαρξης του Golf;

Δοκιμάσαμε το ανανεωμένο Polo με τον 1.2 TSI στην… προσγειωμένη έκδοση με τα 90 PS. Στις χαμηλές στροφές ο μικρός turbo κινητήρας δεν εντυπωσιάζει, όμως από τις 2.500 rpm και πάνω «ξυπνά» και χαρίζει ικανοποιητικές ρεπρίζ στο αμάξωμα των 1.100 kg. Σε αυτό συμβάλλει και το 5τάχυτο κιβώτιο με τη σωστή κλιμάκωση που δεν θα σε… κρεμάσει ποτέ. Το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης μπορεί να υπολείπεται σε αίσθηση ενός υδραυλικού τιμονιού, όμως και άμεσο είναι και σωστή πληροφόρηση παρέχει για το τι γίνεται κάτω από τους μπροστινούς τροχούς.


Κλείσιμο

Η Volkswagen έχει δώσει μεγάλη προσοχή στην ποιότητα κύλισης του Polo. Εξωτερικοί παράγοντες, όπως αεροδυναμικοί θόρυβοι ή ανωμαλίες του δρόμου, φιλτράρονται και δεν απασχολούν οδηγό και επιβάτες. Τα ελαστικά με το μεγάλο προφίλ (185/60/15) προσφέρουν άνετες μετακινήσεις και μέσα στο Polo αισθάνεσαι άνετα είτε κινείσαι στους στενούς δρόμους των πόλεων είτε ταξιδεύεις με υψηλή ταχύτητα στον ανοικτό αυτοκινητόδρομο.

Το Polo δεν είναι ένα αυτοκίνητο για σπορ οδήγηση, όχι πάντως με το συγκεκριμένο πακέτο κινητήρα-ανάρτησης. Αυτό θα το προσφέρει η έκδοση BlueGT με τα 150 PS και την προαιρετική ανάρτηση Sport Select, η οποία ρυθμίζει ηλεκτρονικά τα αμορτισέρ σε δύο θέσεις. Είναι όμως ένα ολοκληρωμένο σουπερμίνι, με έμφαση στην ποιότητα κατασκευής, τη χαμηλή κατανάλωση (ταξιδέψαμε με 4,7 lt/100 km, αν και ο κινητήρας είχε ελάχιστα χιλιόμετρα στο ενεργητικό του), την ασφαλή οδική συμπεριφορά και τον πλούσιο εξοπλισμό. Όλα τα παραπάνω προσφέρονται σε τιμές από 12.390 ευρώ (με απόσυρση) για το τρίθυρο 1.2 TSI Trendline. Ενδιαφέρουσα παρουσία στο νέο Polo είναι ο 3κύλινδρος 1.4 TDI με 75 και 90 PS που απαλλάσσει τον κάτοχο του αυτοκινήτου από τα τέλη κυκλοφορίας. 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: 1.197 cc (1.2 TSI)
Ισχύς: 90 PS στις 4.800 rpm
Ροπή: 16,3 kgm στις 1.400-4.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 184 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 10,8 sec
Μεικτή κατανάλωση: 4,7 lt/100 km (εργοστ.)
Εκπομπές CO2: 107 g/km
Βάρος: 1.107 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.972/1.682/1.453 mm
Χώρος αποσκευών: 280 lt.
Τέλη κυκλοφορίας: 96,3 €
Τιμή: από 13.350 € (12.390 με απόσυρση)


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης