Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Η ειδική αυτή έκδοση, που θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό, σηματοδοτεί την επόμενη φάση εξέλιξης ενός εκ των πιο αναγνωρίσιμων off-road μοντέλων στον κόσμο. Η νέα G-Class Cabriolet πραγματοποιεί τα πρώτα της χιλιόμετρα στην Αυστρία, με τους μηχανικούς να συλλέγουν δεδομένα που θα εξασφαλίσουν ότι η αίσθηση της ανοιχτής οδήγησης συμβαδίζει πλήρως με το αυθεντικό «G-DNA».
Σε δεύτερη φάση, το πρόγραμμα εξέλιξης θα μεταφερθεί στη Σουηδία για δοκιμές σε ακραίες θερμοκρασίες και χιονισμένους δρόμους, όπου το αυτοκίνητο θα κληθεί να αναδείξει στιβαρότητα, δυναμική συμπεριφορά και αξιοπιστία. Η νέα ανοιχτή έκδοση χαρακτηρίζεται από υφασμάτινη οροφή που καλύπτει τον χώρο αποσκευών και μεγάλο μέρος της καμπίνας, ενώ διατηρείται η τρέχουσα δομή για λόγους δυσκαμψίας.

Αν και η Mercedes δεν αποκαλύπτει ακόμα τεχνικές λεπτομέρειες, θεωρείται δεδομένη η ύπαρξη ενισχύσεων στο αμάξωμα για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της «ανοιχτής» αρχιτεκτονικής.
Όσον αφορά τις τεχνολογίες κίνησης, θα μεταφερθούν απαράλλαχτες από τις στάνταρ G-Class: turbo εξακύλινδρος diesel με 367 ίππους και υβριδική υποβοήθηση 48V και turbo εξακύλινδρος βενζίνης με επίσης ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V και 449 ίππους. Ο 4λιτρος biturbo V8 της AMG G 63 με τους 585 ίππους δεν αποκλείεται σαν ενδεχόμενο. Η Mercedes αναμένεται να αποκαλύψει περισσότερα για τη G-Class Cabriolet το προσεχές διάστημα.