"Θολό" το μέλλον του νέου Mazda RX-8

"Θολό" το μέλλον του νέου Mazda RX-8

Τα τελευταία χρόνια αναπτερώθηκαν οι ελπίδες για τη δημιουργία του νέου RX-8, ωστόσο τα στελέχη της Mazda παρουσιάζουν την πραγματικότητα.

"Θολό" το μέλλον του νέου Mazda RX-8
Η παρουσίαση του πρωτότυπου Iconic SP από τη Mazda τον Οκτώβριο του 2023 χαροποίησε τους φίλους της εταιρείας και τους λάτρεις των RX-7 και RX-8, οι οποίοι είδαν σε αυτό τον αντικαταστάτη των δύο εμβληματικών μοντέλων της.

Πέρυσι (2024), ο Μασαχίρο Μόρο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε ότι το πρωτότυπο θα μπει σε διαδικασία παραγωγής και θα διαθέτει περιστροφικό κινητήρα με σύστημα υβριδικής διάταξης.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Autocar, τα στελέχη της εταιρείας ενδέχεται να ανατρέψουν το πρόγραμμα εξέλιξης και παραγωγής του νέου σπορ μοντέλου της.

Αυτό θα γίνει εξαιτίας της επένδυσής της για την ανάπτυξη μιας καινούργιας αρχιτεκτονικής και πλατφόρμας αποκλειστικά για τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της.



Σύμφωνα με το δημοσίευμα του βρετανικού μέσου, όταν ο Ριουίτσι Ουμέσιτα, o Διευθυντής του Τμήματος Εξέλιξης της εταιρείας, ρωτήθηκε σχετικά δήλωσε:

«Ας απαντήσω προσωπικά. Αυτό είναι το αυτοκίνητο το οποίο ονειρεύομαι κι εγώ και θέλω να το κάνω πραγματικότητα. Από πλευράς τεχνολογίας, πιστεύω ότι είναι εφικτό. Το μόνο εκκρεμές ζήτημα είναι το οικονομικό».Από το 2023 που παρουσιάστηκε το πρωτότυπο η Mazda, έχει μειώσει σημαντικά τα ποσά επενδύσεών της ως το 2030 για τον εξηλεκτρισμό των μελλοντικών μοντέλων της, συγκριτικά με αυτό που είχε εγκριθεί αρχικά.

Συγκεκριμένα περιέκοψε περίπου 2,8 δισεκατομμύρια ευρώ ή το ένα τρίτο του προϋπολογισμένου ποσού. Ωστόσο, τα στελέχη της δηλώνουν ότι διατηρούν τη δέσμευσή τους να δημιουργήσουν έναν περιστροφικό κινητήρα με υβριδική διάταξη ο οποίος με σύστημα Plug-in Hybrid θα μπορεί να αποδίδει έως περίπου 510 ίππους.

Ο Ουμέσιτα δεν απέκλεισε εντελώς το ενδεχόμενο να μπει σε διαδικασία παραγωγής το νέο μοντέλο που θα βασίζεται στο Iconic SP.  Θα χρειαστούν ακόμη δύο ή τρία χρόνια εξέλιξης και δοκιμών για να δουν εάν τελικά θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά αυτούσιος ο κινητήρας (έστω και εξηλεκτρισμένος) για να κινεί τα μελλοντικά μοντέλα της και να μην αναλάβει απλώς τον ρόλο της γεννήτριας (range extender), σε ηλεκτροκίνητα οχήματά της.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δείτε Επίσης