Σύντομα αναμένεται και στην ευρωπαϊκή αγορά το νέο MG4 που εφοδιάζεται με μπαταρία solid state.
Η 2η γενιά του MG4 έχει ήδη λανσαριστεί στην Κίνα από τον περασμένο Μάρτιο και τον Αύγουστο αναμένεται να γίνουν γνωστές οι προδιαγραφές και για τις αγορές της Ευρώπης. Πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο που διαθέτει μπαταρία στερεού ηλεκτρολύτη. Αυτού του είδους η χημεία υπόσχεται υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα, μικρότερους χρόνους φόρτισης και υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας, συγκριτικά με τις πιο συνηθισμένες μπαταρίες ιόντων λιθίου. Όπως ανακοίνωσε, η MG Motor στη 2η γενιά του ηλεκτρικού της hatchback χρησιμοποιεί μία μπαταρία ημι-στερεάς κατάστασης της QuingTao Energy. Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της μάρκας, Τσεν Κουί, η μπαταρία διαθέτει μόλις 5% υγρού ηλεκτρολύτη.
Ένα σημαντικό πλεονέκτημα της μπαταρίας στερεού ηλεκτρολύτη στο νέο MG4 είναι η ανθεκτικότητα και η υψηλότερη απόδοσή της σε χαμηλές θερμοκρασίες. Η χωρητικότητά της ανακοινώθηκε στις 70 kWh και η αυτονομία του βάσει πρότυπου WLTP υπολογίζεται στα 450 χλμ.
Στην Κίνα, η 2η γενιά του αμιγώς ηλεκτροκίνητου hatchback εφοδιάζεται και πάλι με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, μόνο που τώρα αποδίδει 163 ίππους που του παρέχει τελική 160 χλμ./ ώρα. Είναι μεν λιγότεροι από εκείνου του απερχόμενου MG4, όμως το νέο μοντέλο παρά τις ελαφρά αυξημένες διαστάσεις είναι ελαφρύτερο, ζυγίζοντας 1.485 κιλά. Με το MG4 να έχει σημαντικό μερίδιο πωλήσεων της μάρκας στη Γηραιά Ήπειρο, τα ρεπορτάζ μιλούν για άμεση έλευση του μοντέλου. Μάλιστα, αναφέρεται πως η παραγωγή του απερχόμενου MG4 θα συνεχιστεί για κάποιο διάστημα, παράλληλα με το καινούργιο.
Η κλιματική αλλαγή δεν είναι πια μια μακρινή και αφηρημένη έννοια. Είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο, που αγγίζει την καθημερινότητα κάθε νοικοκυριού – από το κόστος της ενέργειας, μέχρι την ασφάλεια της κατοικίας και της υγείας των μελών της οικογένειας.