H Mitsubishi θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα CMF-EV της Nissan για το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της.
Η Mitsubishi επιβεβαίωσε ότι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, το οποίο προορίζεται για την αγορά των ΗΠΑ, θα βασίζεται στην πλατφόρμα AmpR Medium, κάτι αντίστοιχο της CMF-EV, την οποία χρησιμοποιεί η Nissan.
Θυμίζουμε ότι αυτή εξελίχθηκε από τον Όμιλο Renault, μέλη του οποίου είναι και οι δύο Ιάπωνες κατασκευαστές.
Βάσει όσων έγιναν γνωστά, το νέο μοντέλο θα είναι ένα crossover το οποίο θα αρχίσει να διατίθεται από το καλοκαίρι του 2026 και έπειτα και θα είναι το πρώτο του στρατηγικού επιχειρηματικού πλάνου Momentum 2030.
Αυτό προβλέπει ότι από το 2026 ως το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε η Mitsubishi θα παρουσιάζει ένα καινούργιο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της κάθε χρόνο.
Το νέο ηλεκτρικό όχημά της θα μοιράζεται την ίδια αρχιτεκτονική με το καινούργιο Nissan Leaf και θα διαθέτει μπαταρίες ίδιας χωρητικότητας και ηλεκτροκινητήρα ίδιας απόδοσης.
Κλείσιμο
Σύμφωνα με πληροφορίες, το αμάξωμα του καινούργιου Mitsubishi θα έχει στοιχεία από το πρωτότυπο D:X το οποίο παρουσιάστηκε το 2023. Το αυτοκίνητο προσφέρει αυτονομία πάνω από 480 χλμ. με μια πλήρη φόρτιση. Επειδή θα προορίζεται για την αγορά των ΗΠΑ θα έχει θύρα φόρτισης NACS, η οποία είναι συμβατή με το δίκτυο ταχυφορτιστών της Tesla. Εκτός αυτών, η Mitsubishi έχει υπογράψει Μνημόνιο Κατανόησης με τη Foxtron για την εξέλιξη ενός ακόμα νέου ηλεκτρικού μοντέλου που θα κατασκευάζεται στην Ταϊβάν και θα παρουσιαστεί το δεύτερο εξάμηνο του 2026 με προορισμό τις αγορές της Αυστραλίας και Νέας Ζηλανδίας.
Η υπηρεσία της Δυναμικής Μετατροπής Νομίσματος δίνει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να προσφέρουν πληρωμές στο νόμισμα της κάρτας του πελάτη, χωρίς τεχνικές απαιτήσεις ή επιπλέον κόστος – διευκολύνοντας τη συναλλαγή και αναβαθμίζοντας την εμπειρία πληρωμής.
Στον κόσμο της υψηλής γαστρονομίας η σωστή εκπαίδευση σε οδηγεί στην κορυφή. Η επιλογή της σχολής είναι το καθοριστικό βήμα για μια καριέρα με προοπτικές, κύρος και αναγνώριση.