Οσονούπω το ηλεκτρικό Range Rover

Οσονούπω το ηλεκτρικό Range Rover

Το Range Rover αποτελεί το πρώτο μοντέλο της JLR που αποκτά αμιγώς ηλεκτρική κίνηση.

Οσονούπω το ηλεκτρικό Range Rover

Αυτή την περίοδο, η JLR ολοκληρώνει τον δεύτερο κύκλο δοκιμών εξέλιξης του νέου Range Rover Electric, δοκιμάζοντας το νέο σύστημα θερμικής διαχείρισης για την βέλτιστη θέρμανση της καμπίνας και την μέγιστη αποδοτικότητα της μπαταρίας κατά τη φόρτιση σε συνθήκες παγετού.

Ταυτόχρονα, η βρετανική εταιρεία δοκίμασε το πρόγραμμα one-pedal σε πολλά και διαφορετικά εδάφη, μεταξύ των οποίων και σε πάγο. Να σημειωθεί, ότι δεν έχουν λείψει και οι συνθήκες ακραίας ζέστης, καθώς πέρυσι οι Βρετανοί δοκίμασαν το Range Rover Electric στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, σε θερμοκρασίες 50 βαθμούς Κελσίου.
Οσονούπω το ηλεκτρικό Range Rover

250425131431_range-rover-electri

Κλείσιμο
Μετά τις πρόσφατες χειμερινές δοκιμές, άνθρωπος της JLR επιβεβαίωσε πως το ηλεκτρικό Range Rover εφοδιάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 117 kWh, η οποία έχει σχεδιαστεί και συναρμολογηθεί από την ίδια την εταιρεία. Αποτελείται από 344 πρισματικά στοιχεία και λειτουργεί σε κύκλωμα 800V.

Ωστόσο, κανείς δε γνωστοποίησε την αυτονομία, αν και με τόσο μεγάλη μπαταρία υπολογίζεται πως αυτή θα βρίσκεται στα περίπου 480 χλμ.
Οσονούπω το ηλεκτρικό Range Rover

Όπως είχε γνωστοποιηθεί σε προηγούμενες δοκιμές, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Range Rover εξοπλίζεται με το νέο σύστημα Torque Management, το οποίο αναλαμβάνει την μεταφορά της ισχύος στον άξονα με την καλύτερη πρόσφυση. Η JLR ανακοινώνει πως η ροπή έρχεται πλέον σε ένα millisecond.

Από τότε, θεωρείται δεδομένο πως το Range Rover Electric διαθέτει δύο ηλεκτρικά μοτέρ, τετρακίνηση και torque vectoring για βελτιστοποίηση των off-road δυνατοτήτων του.
250425131420_range-rover-electri

Σύμφωνα με την εταιρεία, το πρωτότυπο ηλεκτρικό Range ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία της σειράς και οι διαφορές με τις εκδόσεις που έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης θα είναι ελάχιστες.

Αλλά το πιο σημαντικό του χαρακτηριστικό, είναι πως πρόκειται για το πρώτο μοντέλο της Jaguar Land Rover που χρησιμοποιεί μπαταρία και ηλεκτρική μονάδα κίνησης τα οποία είναι αποκλειστικά σχεδιασμένα και εξελιγμένα στις εγκαταστάσεις της εταιρείας.

Παρότι οι Βρετανοί δεν έχουν ακόμα γνωστοποιήσει λεπτομέρειες αναφορικά με νούμερα και επιδόσεις, υπόσχονται πως οι δυνατότητες του νέου Range Rover Electric θα είναι πανομοιότυπες με εκείνες του συμβατικού. Μεταξύ άλλων, θα μπορεί να διασχίζει και πεδία νερού που η στάθμη τους φτάνει τα 850 χιλιοστά.
Οσονούπω το ηλεκτρικό Range Rover

Το ηλεκτρικό Range Rover θα παράγεται στο εργοστάσιο του Σόλιχαλ, δίπλα στις ήπια υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις του και αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2025.

Οι πρώτες μονάδες θα εφοδιάζονται με μπαταρίες προμηθευτή, πριν καταφθάσουν εκείνες που η JLR θα φτιάχνει στο μεγάλο εργοστάσιο του Σόμερσετ, το οποίο η μητρική Tata Motors έχει στα «σκαριά».

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies

Μάθετε περισσότερα εδώ

Αποδοχή