Τη χρυσή τομή μεταξύ συμβατικών και ηλεκτρικών μοντέλων θα προσφέρει η νέα γενιά υβριδικών Hyundai που θα βασίζονται στην λογική των EV με range extender.
UPD:
Στο πλαίσιο της Ημερίδας Επενδυτών η Hyundai ανακοίνωσε τη νέα επιχειρηματική στρατηγική της. Όπως ανακοίνωσε ο Τσεχούν Τσένγκ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Motors, η εταιρεία πρόκειται να στραφεί σε μεγαλύτερο βαθμό στην εξέλιξη και δημιουργία νέων μοντέλων τα οποία θα διαθέτουν θερμικό κινητήρα που θα λειτουργεί μόνο ως γεννήτρια για να παράγει ενέργεια για τις μπαταρίες (EREV).
Με αυτόν τον τρόπο αναμένεται να περιοριστεί ο ρυθμός ανάπτυξης των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων της και να υπάρχει ακόμα μία δυνατότητα επιλογής προς τους πελάτες της αναφορικά με την τεχνολογία κίνησης. Το νέο στρατηγικό πρόγραμμα ονομάζεται «Hyundai Dynamic Capabilities» και θα αρχίσει να εφαρμόζεται από το 2026.
Τα καινούργια μοντέλα της αυτής της τεχνολογίας θα κατασκευάζονται τόσο στην Κίνα όσο και στη Βόρεια Αμερική. Όπως έγινε γνωστό, θα διατίθενται τόσο σε έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα, όσο και με δύο (AWD) και η μέγιστη τυποποιημένη αυτονομία τους θα φτάνει ως και τα 900 χλμ. με πλήρως φορτισμένες τις μπαταρίες και γεμάτο το ρεζερβουάρ καυσίμου.
Συγκεκριμένα, ο Τσένγκ (φωτογραφία) είπε ως το 2028 ότι η Hyundai θα επεκτείνει την γκάμα των αυτοκινήτων της που θα είναι εξηλεκτρισμένα σε 14 μοντέλα, από τα επτά που είναι τώρα. Σε αυτά περιλαμβάνονται και τα μοντέλα της Genesis. Σκοπός της είναι σχεδόν να τριπλασιάσει τις πωλήσεις τους παγκοσμίως ως εκείνη τη χρονιά και ο ετήσιος αριθμός τους να φτάσει τα 1.300.000 οχήματα. Συγκριτικά, εφέτος αναμένεται να πουλήσει περίπου 510.000 αυτοκίνητά της αυτής της τεχνολογίας κίνησης.
Μάλιστα, ανακοίνωσε προς τον Τύπο και τους μετόχους ότι εντός του 2025 η εταιρεία θα παρουσιάσει το νέο σύστημα υβριδικής διάταξης δεύτερης γενιάς που έχει εξελίξει και θα αρχίσει να τοποθετεί στα αυτοκίνητά της.
Ο Τσένγκ, στην ομιλία του, επισήμανε το γεγονός ότι οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων έχουν αρχίσει να μειώνονται -γενικότερα- και ότι αυξάνονται αυτές των υβριδικών. Έτσι, η εταιρεία θα επενδύσει περισσότερο σε αυτά.
Αναλυτικότερα, το κορυφαίο στέλεχος της Hyundai Motors δήλωσε: «Βλέποντας τι συνέβη τον τελευταίο χρόνο, υπήρξαν σημαντικές αλλαγές στην αγορά αυτοκινήτου. Πλέον, η ρόδινη προοπτική (που υπήρχε) για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση τίθεται εν αμφιβόλω, αντικαθιστώμενη από αυξημένη ανησυχία (γι’ αυτό). Η αλλαγή προς τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα επιβραδύνεται σε ρυθμό, προς το παρόν. Αυτό, σε συνδυασμό με την επιβράδυνση και της τάσης για τη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων στα οχήματα με κινητήρα υβριδικής διάταξης».
Κλείσιμο
Ο Τσένγκ, είπε επίσης ότι η Hyundai θα αναβάλλει την παρουσίαση κάποιων από τα καινούργια αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της με σκοπό να αυξηθεί η αξία τους και είναι ανταγωνιστικά αναφορικά με την τιμή πώλησής τους. «Αυτή η κατάσταση είναι μια ευκαιρία για εμάς να κερδίσουμε χρόνο για να προετοιμάσουμε καλύτερα και νέα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητά μας», τόνισε χαρακτηριστικά.
Υπάρχουν στιγμές που η πόλη, παρά τον θόρυβο, την κίνηση και το ασταμάτητο τρέξιμο, μοιάζει να επιβραδύνει για λίγο σαν να σου λέει «έλα, πάρε μια ανάσα». Αυτή την αίσθηση προσφέρει και η νέα πρωτοβουλία της Uber, μια μικρή επιστροφή χρόνου μέσα στο χάος της πόλης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.