Ανανέωση για το Isuzu D-MAX

Ανανέωση για το Isuzu D-MAX

Η Isuzu προχώρησε στο αισθητικό αλλά και τεχνολογικό φρεσκάρισμα του δημοφιλούς pick-up της 

Isuzu_DMAX__3_
Η Isuzu παρουσίασε το ανανεωμένο D-MAX στην Ταϊλάνδη, με επανασχεδιασμένο εξωτερικό, περισσότερη τεχνολογία στο εσωτερικό της καμπίνας, μια νέα λειτουργία ανώμαλου εδάφους και βελτιώσεις στην ασφάλεια. Η ιαπωνική εταιρίας επιβεβαίωσε, επίσης, τα σχέδια για ένα ηλεκτρικό pickup , που θα παράγεται στην Ταϊλάνδη αρχικά, για την ευρωπαϊκή αγορά.
Οι αλλαγές επικεντρώνονται στο μπροστινό μέρος, το οποίο διαθέτει μια επανασχεδιασμένη μάσκα με τρισδιάστατη εμφάνιση, ένα νέο ζευγάρι προβολέων (τεχνολογία Bi-Led σε τελειώματα υψηλών προδιαγραφών) και προσαρμοσμένες εισαγωγές προφυλακτήρα με αεροκουρτίνες στα πλαϊνά.
Το pickup επωφελείται επίσης από μια νέα πίσω πόρτα με μεγαλύτερη ενσωματωμένη αεροτομή και αναθεωρημένα γραφικά στα πίσω φώτα. Η εικονιζόμενη «ναυαρχίδα» D-Max V-Cross 4×4μ εκφράζει όλη τη δυναμική, που θέλει να αποδώσει στο μοντέλο η Isuzu, απέναντι στον ανταγωνισμό.
Κλείσιμο
Στο εσωτερικό, το ταμπλό φαίνεται οικείο, αν και με νέες επιλογές επένδυσης και αναβαθμισμένη τεχνολογία. Η οθόνη αφής 9 ιντσών, με νέα μπουτόν χειρισμού, συνδυάζεται με ένα ψηφιακό ταμπλό οργάνων 7 ιντσών. Η Isuzu πρόσθεσε θύρες USB-C και για τους πίσω επιβάτες και ένα νέο κλειδί με λειτουργία απομακρυσμένης εκκίνησης κινητήρα.
Η γκάμα των κινητήρων φαίνεται να είναι αμετάβλητη, σε σχέση με το τρέχων μοντέλο , συμπεριλαμβανομένων δύο τετρακύλινδρων επιλογών turbodiesel . Ο βασικός των 1,9 λίτρων αποδίδει 148 ίππους και 350 Nm ροπής, ενώ η πιο ισχυρή μονάδα 3,0 λίτρων 187 ίππους και 450 Nm ροπής. Ανάλογα με την έκδοση, η ισχύς μεταφέρεται είτε στους πίσω (2WD) είτε στους τέσσερις τροχούς (4WD) μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων ή ενός αυτόματου 6 σχέσεων.
Το traction control συνεχίζει πλέον να λειτουργεί ακόμα και όταν ενεργοποιείται το ηλεκτρονικό μπλοκέ πίσω διαφορικό, ενώ υπάρχει ένα νέο «rough terrain mode» που βοηθά τους οδηγούς, ελέγχοντας το φρενάρισμα, τον κινητήρα και τη μετάδοση σε πιο απαιτητικά σενάρια εκτός δρόμου.
Ο εξοπλισμός ασφαλείας έχει βελτιωθεί χάρη στη νέα κάμερα ADAS, με λειτουργία θέρμανσης για κρύο καιρό και περισσότερα συστήματα, συμπεριλαμβανομένου ενός αναβαθμισμένου cruise control. Το ανανεωμένο D-MAX θα αρχίσει άμεσα την εμπορική του πορεία στην Ταϊλάνδη και άλλες ασιατικές χώρες και τους επόμενους μήνες θα λανσαριστεί και στις ευρωπαϊκές αγορές.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης