Μέχρι τη στιγμή που γνώρισε τον άντρα της, ο έρωτας δεν έπαιζε τόσο σημαντικό ρόλο στη ζωή της Αλεξάνδρας Παντελάκη, όπως δήλωσε η ίδια, σημειώνοντας πως τον σύζυγό της πιστεύει ότι της τον έστειλε ο Θεός ή οι γονείς της.
Η ηθοποιός έδωσε συνέντευξη στην εκπομπή The 2night Show την Κυριακή 21 Ιουνίου και εξήγησε πως πριν γνωρίσει τον Τάκη Τζίφα με τον οποίο παντρεύτηκε το 2000, δεν ήταν έτοιμη να αναλάβει την ευθύνη μιας σχέσης, καθώς θεωρούσε πως δεν είχε βρεθεί και το κατάλληλο πρόσωπο απέναντί της.
Η Αλεξάνδρα Παντελάκη είπε αναλυτικά: «Ο έρωτας δεν έπαιξε τον πιο σημαντικό ρόλο, μέχρι τη στιγμή που γνώρισα τον άντρα μου. Δηλαδή τότε ήμουν λίγο τρικυμία εν κρανίω. Κάποιες σχέσεις που γινόντουσαν, που χαλάγανε, που δε γινόντουσαν. Δεν είχα αναλάβει την ευθύνη μιας σχέσης. Ίσως ήμουν ευθυνόφοβη, ίσως δεν ήμουν ακόμη έτοιμη, ίσως δεν βρέθηκε ο κατάλληλος. Δεν είχα αυτοπεποίθηση, εμπιστοσύνη στον εαυτό μου; Δεν ξέρω. Ο σύζυγος, δόξα τω Θεώ. Μου τον έστειλε ο Θεός ή οι γονείς μου απ’ τον ουρανό, δεν ξέρω. Ο σύζυγος μου είναι ζωγράφος. Λοιπόν, εκεί ξαφνικά είδα το φως το αληθινό. Είπα, καταρχάς για να είναι έρωτας πρέπει να είναι αμοιβαίος. Άμα είναι "τον θέλω, δε με θέλει, και εγώ κάθομαι και κλαίω, και περιμένω πότε θα με πάρει, και είμαι πάνω από το τηλέφωνο, και αυτός είναι παντρεμένος", άσ’ τα. Χάσιμο χρόνου, χάσιμο χρόνου, χάσιμο χρόνου».