Πολλά έχουν ακουστεί το τελευταίο διάστημα για τον Σπύρο Παπαδόπουλο και την αμοιβή που μπορεί να πήρε για την διαφήμιση «Μένουμε Σπίτι». Ο ίδιος αποφάσισε να πάρει θέση και να απαντήσει σε όλους εκείνους που τον «κατηγορούν» πως εισέπραξε ένα τεράστιο ποσό για το συγκεκριμένο σποτ.
Με μία ανάρτηση στην προσωπική του σελίδα στο Facebook, λοιπόν, ο Σπύρος Παπαδόπουλος εξήγησε πως την διαφήμιση αυτή την έκανε αφιλοκερδώς.
«Θέλω να ενημερώσω τους φίλους και τους “φίλους”, ότι για το διαφημιστικό σποτάκι για τον κορονοϊό δεν πήρα αμοιβή. Ευχαριστώ. Σπύρος Παπαδόπουλος. Υ.Γ. Δεν ξέρω αν πήρε αμοιβή ο φοβερός πιτσιρικάς που με μιμείται. Να το… ψάξουμε» έγραψε χαρακτηριστικά.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.