Τζούλια Ρόμπερτς: O Τζορτζ Κλούνεϊ και η οικογένειά του με έσωσαν από τη μοναξιά και την απόγνωση
H βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός πέρασε δύσκολα στα γυρίσματα της νέας ταινίας «Ticket to Paradise»
Η Τζούλια Ρόμπερτς και ο Τζορτζ Κλούνεϊ ξανασμίγουν επαγγελματικά στην επερχόμενη ταινία «Ticket to Paradise» που γυρίστηκε στην Αυστραλία. Οι δυο ηθοποιοί είναι φίλοι μεταξύ τους πολλά χρόνια και η Ρόμπερτς σε πρόσφατη συνέντευξή της, αποκάλυψε πώς η οικογένεια Κλούνεϊ την έσωσε από τη μοναξιά και την απόγνωση.
Σε μια κοινή τους συνέντευξη στους New York Times για το νέο φιλμ, η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός ανέφερε, πως κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων έμενε μόνη της σε ένα σπίτι, ενώ ο Κλούνεϊ, η σύζυγός του Αμάλ και τα παιδιά τους, έμεναν από πάνω.
«Ξεκινήσαμε στο νησί Χάμιλτον, με όλα αυτά τα άγρια πουλιά και η Τζούλια είχε το σπίτι ακριβώς από κάτω μας. Έβγαινα τα ξημερώματα και της έλεγα "Caa-caa" και η Τζούλια απαντούσε πίσω» ενώ τόνισε πως τα παιδιά του την αποκαλούσαν θεία.
Η Ρόμπερτς πρόσθεσε πως την περίοδο των γυρισμάτων δεν αντιμετώπισε καλά τη μοναξιά της και ένιωσε πολλές φορές λυπημένη: «Οι Κλούνεϊ με έσωσαν από την απόλυτη μοναξιά και την απόγνωση. Ήμασταν σε μια φούσκα και είναι το μεγαλύτερο διάστημα που έλειπα ποτέ από την οικογένειά μου. Δεν νομίζω ότι έχω περάσει τόσο πολύ χρόνο μόνη μου, από τότε που ήμουν 25 ετών».
Το «Ticket to Paradise» παρουσίασε καθυστερήσεις στην παραγωγή στις αρχές του 2022, καθώς αυξήθηκαν τα κρούσματα κορωνοϊού στην Αυστραλία. Η ταινία που σκηνοθέτησε ο Ολ Πάρκερ, επικεντρώνεται σε δύο χωρισμένους γονείς (Ρόμπερτς και Κλούνεϊ) που ταξιδεύουν στο Μπαλί για να εμποδίσουν την κόρη τους να κάνει το ίδιο λάθος που έκαναν εκείνοι, πριν από 25 χρόνια. Η ταινία θα κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους στις 21 Οκτωβρίου.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.