PROTOTHEMA

Car + Speed

Ηλεκτρική επίθεση

H Polestar "κοντράρει" την Tesla

H Polestar "κοντράρει" την Tesla

To Polestar 2 βρίσκεται ακόμα δύο χρόνια πριν την παραγωγή του όμως αναμένεται να αποτελέσει ένα πολύ σοβαρό αντίλογο στο Tesla Model 3.

Η Polestar ανακοίνωσε μερικές επιπλέον λεπτομέρειες σχετικά με τα μοντέλα που θα ακολουθήσουν το πολυσυζητημένο κουπέ με τον κωδικό “1” τα οποία θα ακολουθήσουν την αριθμητική κωδικοποίηση και προς το παρόν σημειώνονται ως “2” και “3”. Μάλιστα η εταιρία ανακοίνωσε πως σε αντίθεση με το 1 που θα είναι μόνο αριστεροτίμονο τα 2 και 3 θα παραχθούν και σε δεξιοτίμονες εκδόσεις.


150c3ed253451ad30b07b8e4de4aa509harpi530

Τόσο το σεντάν Polestar 2 όσο και το SUV Polestar 3 θα είναι πλήρως ηλεκτρικά. Έτσι το 2 αναμένεται να βρεθεί απευθείας αντιμέτωπο με το Tesla Model 3 τόσο σε επίπεδο διαστάσεων όσο και τιμής καθώς το περίπου 4,7 μέτρων τετράθυρο σεντάν θα πωλείται στην Ευρώπη περίπου στα 40.000 ευρώ.

Η παρουσίαση του Polestar 2 αναμένεται να γίνει προς τα τέλη της επόμενης χρονιάς ενώ η παραγωγή του είναι προγραμματισμένη για τις αρχές του 2020. Όσο για το Polestar 3 οι άνθρωποι της εταιρίας τοποθετούν την άφιξή του περίπου δύο χρόνια αργότερα. Το SUV της Polestar θα έχει μια σχεδιαστική προσέγγιση που θα θυμίζει κουπέ, με χαμηλή οροφή.

Η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο Chengdu στην Κίνα μαζί με το Polestar 1 ενώ το 2 θα παράγεται σε άλλη μονάδα που θα έχει δυνατότητα μεγαλύτερου όγκου αυτοκινήτων καθώς θα πρέπει να ξεπερνά τις 50.000 μονάδες το χρόνο. Η Polestar θα έχει για τα αυτοκίνητά της δύο προγράμματα απόκτησης.

Το πρώτο αφορά την εξ’αρχής εξαγορά ενώ το δεύτερο θα επιτρέπει την μακροχρόνια ενοικίαση με σταθερό μίσθωμα που θα περιλαμβάνει τόσο τη συντήρηση όσο και την ασφάλιση του αυτοκινήτου. Σύμφωνα μάλιστα με την εταιρία η δεύτερη επιλογή είναι και αυτή που αναμένεται να κυριαρχήσει στο χώρο του αυτοκινήτου τα επόμενα χρόνια.

150c3ed253451ad30b07b8e4de4aa509harpi640
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

@Tesla baby14/02/201808:42

Που σαι μωρο,680 μιλια ειναι πανω απο χιλια χιλιομετρα.Δλδ για να το καταλαβουμε καλα, φευγεις Σαββατο πρωι απ το σπιτι σου,φτανεις στο χιονοδρομικο απογευμα και την αλλη μερα το πρωι τα μαζευεις απ το χιονοδρομικο και γυρνας!Αχαχαχαχαχαχαχαχα!Γελα κ εσυ μαζι μας!Τετοια αστερατη ... ειχα καιρο να ακουσω!Πρεπει να 'σαι πολυ λαμπρο μυαλο εσυ!Απ τα λιγα που κυκλοφορουν.

Απάντηση
ΓΙΩΡΓΑΡΕ13/02/201819:06

Η POLESTAR AN ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΕΧΕΙ ΠΙΣΩ ΤΗΣ ΤΗΝ VOLVO ΚΑΙ ΤΟ GROUP GEELY.ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ ΛΕΜΕ.ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥ ΜΑΣΚΑ

Απάντηση
@13/02/201823:00

ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ.ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΙ.ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΡΩΝΕ ΠΟΡΤΑ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΠΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ,ΕΙΝΑΙ ΜADE IN CHINΑ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ/ΙΑΠΩΝΙΑΣ/ΙΤΑΛΙΑΣ ΚΤΛ.ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΙΒΟ ΙΣΩΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΑΛΛΑ ΚΙΝΕΖΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΞΕΧΝΑ ΤΟ.ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΑ.ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ 1970-80.ΙΣΩΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΟ '90.

Απάντηση
George13/02/201821:56

@21:15 Δες απλώς τα ταμπελάκια από τις ηλεκτρικές συσκευές σου και θα τους δεις. Τέτοια ταμπελάκια θα έχουν και τα αυτοκίνητα σε λίγο καιρό. Που παρεμπιπτόντως θα είναι επίσης ηλεκτρικές συσκευές.

Απάντηση
Tesla baby13/02/201816:49

Οι μονες εταιριες που εχουν ελπιδα μετα την Τεσλα ειναι η GM και η FORD. Δοκiμασα το Bolt και μου αρεσε για τα λεφτα αλλα ειναι ενα μικρο αμαξακι και φυσικα καμμια σχεσει με το Τεσλα. Δεν αλλαζω το 75D μου.

Απάντηση
Κόψε τα ληγμένα13/02/201823:16

Τρολακι καρφωνεσαι.Αυτά μας τα ξανάπες σαν George.Γι'αυτό σου λέω είσαι panίvlaκας γιατί νομίζεις οτι απευθυνεσαι σε ανθρώπους χαμηλού νοητικού επιπέδου.Σε καταλάβαμε λέμε!!!Στο διατάυτα:το ανεκδοτο "εχω 6.2lt,αλλά καίει σαν 2λιτρο" απλά δεν στέκει.Οπως και να το κάνεις.Οταν σου δίνει μικτή κατανάλωση για το 6.2 18λίτρα/100 και ο ευρωπαίος με το 2λιτρο σου δίνει 6lt,όσο έξω και να πέσει(1-1,5λίτρο)από που να τον πιάσεις;Είναι ποτέ δυνατόν η μαούνα σου,που έχει και 3τόνους βάρος(αυτό που το πάς;)να καίει σαν το 2λιτρο το οποίο έχει ασυγκρίτως λιγότερο βάρος,απείρως καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή και πολύ πιο προηγμένη τεχνολογία;Ρε άντε class τα μπούτια σου από 'δω.Μας το παίζεις και γνώστης.Αντε το 'βγαλες και σήμερα το μεροκάματο.Μπράβο τρολάκι.

Απάντηση
ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ13/02/201810:10

ΔΛΔ ΤΟ ΤΕΣΛΑ MODEL 3 KYKΛΟΦΟΡΕΙ ΕΥΡΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΕΙΛΕΙ ΟΛΟΥΣ;;;;;AXAXAXAXAXAXAAXAXAXAAAAAA!!!!

Απάντηση
@George13/02/201815:19

Τςςςςςςς!10δίς έσοδα ε;Τι λε ρε παιδί μου;Δλδ οτι βγάλει τα τσεπώνει!100χιλιάδες πωλήσεις επι 100χιλιάρικα το κάθε αμάξι=10δίς!Δλδ για σένα Τζίρος=κέρδος!Εξοδα μηδέν!Ούτε προμηθευτές,ούτε υπαλλήλους,ούτε φόρους,ούτε βλάβες,ουτε τίποτα!Λές γι'αυτό να χρωστάει της Μιχαλούς;Τζιμάνι είσαι αδερφε.Απ 'τα λίγα κιόλας!

Απάντηση
George13/02/201819:06

@17:22 Δεν ξέρω τι θες να περάσεις εσύ. Όλοι καταλαβαίνουν ότι έσοδα = τζίρος. Η Polestar είναι στο μηδέν πάντως ακόμη. Βρες μου μια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία που έχει 10 δισ. τζίρο από ηλεκτρικά. Μία μόνο. Κι ας μην είναι και startup όπως η Tesla.

Απάντηση
@George13/02/201817:22

Αστο ρε φιλαρακι.Δεν 'περασε' αυτο που θα ηθελες.Με τις λεξεις θα παιζουμε τωρα;10δις ειναι ο τζιρος-και ειναι παρα πολυ λιγος για αυτοκινητοβιομηχανια.Τι συζηταμε τωρα;Εισαι σοβαρος;Μας το 'γραψες λες και ειναι οτι πιο ισχυρο υπαρχει στο χωρο!Χαλαρωσε.Μιλαμε για κουνουπι!

Απάντηση
George13/02/201816:40

Μάθε ανάγνωση. ΕΣΟΔΑ έγραψα, σε κέρδη το μετέφρασες στο μυαλό σου. Και μιλάω μόνο για τον κλάδο αυτοκινήτων. Σε λίγο ο κλάδος μπαταριών και Φ/Β θα έχει μεγαλύτερα έσοδα από τα αυτοκίνητα. Όσο για κέρδη στα αυτοκίνητα, έχει το μεγαλύτερο margin από οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία.

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία