Δεκαεπτά ελληνικές ακτές βραβευμένες από το Διεθνές Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης «Γαλάζια Σημαία» αποσύρθηκαν από τον εθνικό και διεθνή κατάλογο του 2019 και έχασαν το βραβείο τους, καθώς δεν πληρούσαν τα αυστηρά κριτήρια του προγράμματος, όπως διαπιστώθηκε από τις μέχρι τώρα αξιολογήσεις.
Στις εν λόγω ακτές η ποιότητα των νερών κολύμβησης παραμένει εξαιρετική. Ωστόσο, οι αξιολογητές της Ελληνικής Εταιρείας Προστασίας της Φύσης και διεθνείς αξιολογητές, που έκαναν απροειδοποίητες επισκέψεις, διαπίστωσαν σοβαρές ελλείψεις στην επιβεβλημένη τήρηση των κριτηρίων που αφορούσαν συγκεκριμένα σε παροχή υπηρεσιών προς τους λουόμενους και επισκέπτες, καθαριότητα, ορθή πληροφόρηση, ασφάλεια λουομένων και επισκεπτών και δράσεις προστασίας περιβάλλοντος ακτής και παράκτιου χώρου.
Αποτέλεσμα ήταν τα μέλη της Εθνικής Επιτροπής Κρίσεων και η Συντονιστική Επιτροπή του Προγράμματος να αποφασίσουν, κατά τα προβλεπόμενα, να αποσύρουν τις βραβεύσεις, για να διαφυλαχθεί το κύρος και η αξιοπιστία του θεσμού.
Οι 17 ακτές που αποσύρονται είναι οι εξής:
Ακτή Μπατσί, Δήμος Άνδρου, Π.Ε. Άνδρου
Ακτή Κακιά Λαγκάδα, Δήμος Κυθήρων, Αττική
Ακτή Αλυκή, Δήμος Αιγιαλείας, Π.Ε. Αχαΐας
Ακτή Διγελιωτικά, Δήμος Αιγιαλείας, Π.Ε. Αχαΐας
Ακτή Νιφορέικα, Δήμος Δυτικής Αχαΐας, Π.Ε. Αχαΐας
Ακτή Τηγάνια, Δήμος Δυτικής Αχαΐας, Π.Ε. Αχαΐας
Ακτή Περιγιάλλι, Δήμος Καβάλας, Π.Ε. Καβάλας
Ακτή Αμμόγλωσσα-Κεραμωτή 1, Δήμος Νέστου, Π.Ε. Καβάλας
Ακτή Μπούκα-Παλιοσταφίδα, Δήμος Κεφαλλονιάς, Π.Ε, Κεφαλλονιάς
Ακτή Γύθειο 2/Σελινίτσα, Δήμος Ανατολικής Μάνης, Π.Ε. Λακωνίας
Ακτή Μαυροβούνι 2, Δήμος Ανατολικής Μάνης, Π.Ε. Λακωνίας
Ακτή Νέοι Πόροι, Δήμος Δίου-Ολύμπου, Π.Ε. Πιερίας
Ακτή Παντελεήμονας 1, Δήμος Δίου-Ολύμπου, Π.Ε. Πιερίας
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.