Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Άνοδος στον τουρισμό τον Αύγουστο σε σχέση με το 2017
Άνοδος στον τουρισμό τον Αύγουστο σε σχέση με το 2017
Οι τρεις κυριότερες αγορές της Ελλάδας ήταν η Ιταλία, η Βρετανία και η Γερμανία ενώ οι κυριότεροι προορισμοί ήταν η Αθήνα, η Μύκονος και η Σαντορίνη
Την ανοδική πορεία των μεγεθών του ελληνικού τουρισμού καταδεικνύουν για έναν ακόμη μήνα τα στοιχεία που δημοσιοποιεί το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ), για τον μήνα Αύγουστο. Συγκεκριμένα αποτυπώνεται αύξηση των αεροπορικών αφίξεων τον Αύγουστο 2018 έναντι του Αυγούστου 2017.
Συγκεκριμένα στα κυριότερα αεροδρόμια καταγράφηκε αύξηση των διεθνών αφίξεων +8,3% (+13,4% από την αρχή του έτους). Αύξηση παρατηρήθηκε τόσο στην Αθήνα (+14,3%) όσο και στα περιφερειακά αεροδρόμια (+6,8%), ενώ από την αρχή του έτους οι αντίστοιχες αυξήσεις είναι +20,3% και +11,2% αντίστοιχα. Στον αντίποδα ωστόσο, οι διεθνείς οδικές αφίξεις, μειώθηκαν κατά -8,6%. Ως αποτέλεσμα παρατηρείται μείωση -1,3% από την αρχή του έτους.
Ιδιαίτερα καλά είναι τα μηνύματα από την Εθνική Αρχή Συντονισμού Πτήσεων, καθώς οι διαθέσιμες θέσεις σε εισερχόμενες από το εξωτερικό πτήσεις, αναμένεται να αυξηθούν κατά +13,2% τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο.
Τον Αύγουστο, οι τιμές των ελληνικών ξενοδοχείων, παρά τις ανοδικές τάσεις, και σύμφωνα με τα στοιχεία της trivago, κινούνται στους περισσότερους προορισμούς σε ανταγωνιστικά επίπεδα. Εξαίρεση αποτελούν η Μύκονος και η Σαντορίνη που έχουν πλέον καθιερωθεί διεθνώς ως προορισμοί υψηλής δαπάνης και αντλούν την πελατεία τους από τις υψηλότερες εισοδηματικές τάξεις διεθνώς.
Τέλος οι 3 κυριότερες αγορές της Ελλάδας ήταν η Ιταλία, η Βρετανία και η Γερμανία ενώ οι κυριότεροι προορισμοί ήταν η Αθήνα, η Μύκονος και η Σαντορίνη. Για την ελληνική αγορά, πολύ δημοφιλείς προορισμοί ήταν η Σκιάθος, η Πάργα, τα Χανιά, η Νάξος και η Σκόπελος.
Συγκεκριμένα στα κυριότερα αεροδρόμια καταγράφηκε αύξηση των διεθνών αφίξεων +8,3% (+13,4% από την αρχή του έτους). Αύξηση παρατηρήθηκε τόσο στην Αθήνα (+14,3%) όσο και στα περιφερειακά αεροδρόμια (+6,8%), ενώ από την αρχή του έτους οι αντίστοιχες αυξήσεις είναι +20,3% και +11,2% αντίστοιχα. Στον αντίποδα ωστόσο, οι διεθνείς οδικές αφίξεις, μειώθηκαν κατά -8,6%. Ως αποτέλεσμα παρατηρείται μείωση -1,3% από την αρχή του έτους.
Ιδιαίτερα καλά είναι τα μηνύματα από την Εθνική Αρχή Συντονισμού Πτήσεων, καθώς οι διαθέσιμες θέσεις σε εισερχόμενες από το εξωτερικό πτήσεις, αναμένεται να αυξηθούν κατά +13,2% τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο.
Τον Αύγουστο, οι τιμές των ελληνικών ξενοδοχείων, παρά τις ανοδικές τάσεις, και σύμφωνα με τα στοιχεία της trivago, κινούνται στους περισσότερους προορισμούς σε ανταγωνιστικά επίπεδα. Εξαίρεση αποτελούν η Μύκονος και η Σαντορίνη που έχουν πλέον καθιερωθεί διεθνώς ως προορισμοί υψηλής δαπάνης και αντλούν την πελατεία τους από τις υψηλότερες εισοδηματικές τάξεις διεθνώς.
Τέλος οι 3 κυριότερες αγορές της Ελλάδας ήταν η Ιταλία, η Βρετανία και η Γερμανία ενώ οι κυριότεροι προορισμοί ήταν η Αθήνα, η Μύκονος και η Σαντορίνη. Για την ελληνική αγορά, πολύ δημοφιλείς προορισμοί ήταν η Σκιάθος, η Πάργα, τα Χανιά, η Νάξος και η Σκόπελος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα