Μέχρι εκείνη την περίοδο η πλατφόρμα των
Google Ads ήταν ένα ψηφιακό κανάλι δημιουργίας
brand awareness για την
Economy Green Energy. Αποστολή της Cloudevo ήταν να την μετατρέψει σε ένα performance εργαλείο, του οποίου ο κύριος στόχος θα ήταν η μείωση του κόστους μετατροπής χρηστών σε πελάτη (CPA) αυξάνοντας την απόδοση της επένδυσης (ROI).
Αποτελέσματα της Digital Marketing Στρατηγικής
Τα αποτελέσματα της Digital Marketing Στρατηγικής άρχισαν να φαίνονται με το πέρας των πρώτων τριών μηνών. Οι ημερήσιοι χρήστες και το μηνιαίο traffic αυξήθηκαν κατακόρυφα, το κόστος μετατροπής χρηστών σε πελάτη μειώθηκε σε μεγάλο ποσοστό και η επένδυση της απόδοσης αυξήθηκε κατακόρυφα.
Google Ads
↗ 288% Αύξηση του Traffic
↗ 143% Αύξηση των μετατροπών χρηστών σε πελάτη
↘ 27% Μείωση του κόστους μετατροπής χρηστών σε πελάτη (CPA)
↗ 210% Αύξηση του ROI
Στρατηγική Google Ads
Η
Digital Marketing Στρατηγική που ανέπτυξε η
Cloudevo στην πλατφόρμα των
Google Ads,
περιελάμβανε τους ακόλουθους στόχους:
1) Αύξηση Traffic,
2) Βελτίωση του ποσοστοὐ μετατροπής χρηστών σε πελάτες,
3) Μείωση του CPA (κόστος μετατροπής χρηστών σε πελάτη). Κοινή βάση, ήταν η αναζήτηση του σωστού κοινού, η σωστή στόχευση και η στοχευμένη αξιοποίηση των χρηστών.
Το αρχικό στάδιο περιελάμβανε
σωστές λέξεις κλειδιά και
σωστά διαφημιστικά μηνύματα με σκοπό την
απόκτηση νέων και
ποιοτικών χρηστών.
Με βάση τα αποτελέσματα των
search καμπανιών και έπειτα από
μελέτη της συμπεριφοράς των χρηστών, αναπτύχθηκαν
καμπάνιες Display και
Discovery οι οποίες περιελάμβαναν την εμφάνιση
Responsive Ads και Banners τη σωστή στιγμή μέσα στη διάρκεια της ημέρας και στο κατάλληλο κοινό.
Σε μόλις πέντε μήνες στοχευμένης διαφήμισης και έπειτα από συνεχείς βελτιστοποιήσεις, η
Cloudevo, αύξησε κατακόρυφα τα
ποιοτικά Leads και έθεσε την πλατφόρμα των
Google Ads ως ένα βασικό εργαλείο για την
αύξηση του Traffic και την επέκταση του πελατολογίου της κορυφαίας
Ελληνικής Εταιρείας Economy Green Energy.