Ο ΔΝΟ διεξάγει διαβουλεύσεις με Ιράν, Ομάν και ΗΠΑ για την επανέναρξη της επιχείρησης ασφαλούς απομάκρυνσης ναυτικών.
«Οι ναυτιλιακές εταιρείες, και ειδικά οι ελληνικές, επενδύουν συνεχώς σε πανάκριβα πλοία υψηλής τεχνολογίας η οποία εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, πιο γρήγορα και από τα έξυπνα κινητά μας τηλέφωνα. Και όμως, δεν υπάρχουν οι ναυτικοί που θα εργαστούν σε αυτά τα high tech πλοία» ανέφερε στο 15ο Capital Link Forum-Greek Shipping