O σχεδιαστής μόδας, Simon Porte Jacquemus, ανακοίνωσε στο Instagram πως εκείνος και ο σύζυγός του, Marco Maestri, έγιναν γονείς. Το ζευγάρι απέκτησε δίδυμα παιδιά, στις 20 Απριλίου, όπως όλα δείχνουν, μέσω παρένθετης μητέρας και η φωτογραφία με τα μωρά, κάνει τον γύρο του διαδικτύου.
Αν και τα περισσότερα σχόλια που φαίνονται στο post του Γάλλου σχεδιαστή γράφουν «συγχαρητήρια», πολλοί από τους ακολούθους του αναφέρουν, ότι διαγράφονται σχόλια που επικρίνουν το γεγονός ότι το γκέι ζευγάρι απέκτησε παιδιά με παρένθετη.
Οι περισσότεροι από όσους σχολίασαν αρνητικά το παραπάνω, διερωτήθηκαν «γιατί δεν υιοθέτησαν παιδιά;» με μια μεγάλη συζήτηση περί «εργαλειοποίησης της γυναίκας» και «αγοράς μωρών» να έχει σκιάσει την ευτυχισμένη στιγμή στη ζωή του σχεδιαστή και του συζύγου του.
«Τα παιδιά δεν πωλούνται, οι μήτρες της γυναίκας δεν νοικιάζονται» γράφει κάποιος. «Αγοράζουν μωρά λες και αγόρασαν 2 πατάτες από το σούπερ μάρκετ, τόσο απλό» σημείωσε ένας άλλος.
«Άλλος ένας λευκός πλούσιος γκέι με προνόμια που ενεργεί σαν λευκός πλούσιος γκέι με προνόμια. Τι έκπληξη» έγραψε κάποιος άλλος.
Δείτε μερικά σχόλια
Κλείσιμο
Το ζευγάρι απέκτησε δίδυμα παιδιά, στις 20 Απριλίου και ο σχεδιαστής θέλησε να μοιραστεί τη χαρά του με τους φίλους του, αναρτώντας στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram μια φωτογραφία με τα παιδιά του.
Σε αυτή φαίνονται τα χέρια τους, στα οποία φορούν δύο βραχιόλια με τα ονόματά τους, Μία και Σαν και την ημερομηνία γέννησής τους.
Στη λεζάντα της ανάρτησής του, ο Σιμόν Πορτ Ζακεμούς έγραψε: «Μία και Σαν. Καλώς ήρθατε στη γη, αγάπες μας. Σας αγαπάμε τόσο πολύ. Το όνειρό μας έγινε πραγματικότητα μαζί σας. Ο μπαμπάς Μάρκο και ο μπαμπάς Σιμόν» χωρίς να κάνει, ωστόσο, καμία αναφορά στη γυναίκα που τα έφερε στον κόσμο.
Το ζευγάρι ενώθηκε με τα δεσμά του γάμου, πριν δύο χρόνια, το 2022, σε μια εντυπωσιακή τελετή στη Νότια Γαλλία. Μετά το μυστήριο, ακολούθησε δεξίωση στο Château de Bonneval στο Charleval.
Οι δυο τους προτιμούν γενικά, να κρατούν χαμηλό προφίλ και να απέχουν από τα φώτα της δημοσιότητας, ενώ μοιράζονται με το κοινό τους στα social media ό,τι εκείνοι θέλουν.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.