Για την απώλεια του Σάκη Μπουλά μίλησε η Αλεξάνδρα Ούστακαι εξήγησε πόσο δύσκολο της ήταν να τη διαχειριστεί.
Η ηθοποιός μίλησε στην κάμερα της εκπομπής Mega Καλημέρα και ανέφερε πως νιώθει μία νοσταλγία για όσα έζησαν με τονΣάκη Μπουλά.
«Ήταν ένας πολύ ευχάριστος άνθρωπος, παρόλο που κι ο ίδιος είχε τα δικά του σκοτάδια και τις δικές του στεναχώριες. Αισθάνομαι πολλή αγάπη για τον Σάκη Μπουλά και μία γλυκιά νοσταλγία», είπε χαρακτηριστικά.
Όπως εξήγησε, κάποτε την ενοχλούσε να την ρωτούν συνέχεια για εκείνον, όμως πλέον το έχει ξεπεράσει και απαντάει με προθυμία.
«Σήμερα δεν με ενοχλεί τόσο να με ρωτούν, όσο με ενοχλούσε στην αρχή. Κυρίως, γιατί περνάει μία περίοδος για τον καθένα που χρειάζεται να πενθήσει, να βιώσει ό,τι συμβαίνει. Ήταν λίγο άγριο όμως, αυτό που συνέβαινε εκείνη την περίοδο και για πολύ καιρό μετά. Πλέον, έχουν περάσει χρόνια κι έχω αλλάξει κι εγώ, έχω γίνει άλλος άνθρωπος, έχω κάνει την οικογένειά μου και αυτό από μόνο του, στο μυαλό μου, με κάνει να καταλαβαίνω πως δεν είναι μόνο αυτή η ιστορία, συνεχίζω και γράφω δική μου ιστορία», δήλωσε η ηθοποιός.
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-chy5ox4z2kcx)
Μάλιστα, περιέγραψε ένα περιστατικό που είχε ζήσει με δημοσιογράφους, λίγο μετά τον θάνατο τουΣάκη Μπουλά.
«Είναι άγριο να έχεις χάσει τον άνθρωπό σου και να σου την έχουν στήσει έξω από το σπίτι σου για να σου πάρουν μια δήλωση, Κι επειδή δεν έχεις κέφια και καλά κάνεις και δεν έχεις, να σου λένε: "Πήγαινε πιο αργά στο αμάξι για να σε πάρω από τη γωνία που στρίβεις" ή "άμα δεν μιλήσεις για αυτό το θέμα, δεν σε θέλουμε στην εκπομπή". Δεν πειράζει ρε φίλε, ας μη με θέλετε, ούτε και 'γω θέλω», είπε κλείνοντας.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.