Τα νέα λογότυπα και τα σήματα της ΕΡΤείναι από σήμερα Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου στον «αέρα» με τη νέα καμπάνια της δημόσιας τηλεόρασης «ΕΡΤ. Κάθε μέρα, το καλύτερό μας».
Τα νέα λογότυπα, που έχουν καθαρότερες γραμμές, δεν σηματοδοτούν απλά το ξεκίνημα ενός εντελώς νέου προγράμματος, αλλά την προσαρμογή της δημόσιας τηλεόρασης στη σύγχρονη τηλεοπτική αισθητική.
Παράλληλα, η έμφαση που έχει δοθεί στη χρωματική αρίθμηση των καναλιών της ΕΡΤ, καταδεικνύει τη στρατηγική επιλογή να είναι πλέον ξεκάθαρη στους τηλεθεατές η ταυτότητα και η φυσιογνωμία του κάθε σταθμού ήδη με την πρώτη ματιά.
Κλείσιμο
Για την ΕΡΤ1, που απευθύνεται στο ευρύ κοινό και θα συνδυάζει πλέον την ενημέρωση και την ψυχαγωγία επιλέχθηκε το μπλε χρώμα, για την ΕΡΤ2 η οποία θα αναδείξει τον ελληνικό πολιτισμό το κόκκινο, ενώ για την ΕΡΤ3 που θα έχει στο επίκεντρό της την ελληνική περιφέρεια, την καινοτομία και το περιβάλλον το πράσινο.
Τον σχεδιασμό της νέας ταυτότητας και τα σήματα της ΕΡΤ επιμελήθηκε η δημιουργική ομάδα της designpark.
Η Uber δεν είναι απλώς μια εφαρμογή, είναι τρόπος ζωής που εξελίσσεται μαζί μας, σε κάθε ηλικία, κάθε στιγμή, για κάθε ανάγκη. Δεν μιλάμε απλά για νέες υπηρεσίες, αλλά για διευκολύνσεις που απελευθερώνουν χρόνο.
Η Χριστουγεννιάτικη συλλογή της Oxford Company προτείνει κομμάτια με χαρακτήρα, υψηλής ποιότητας υλικά και γραμμές που παραμένουν πάντα στη μόδα, για δώρα που διαρκούν.