Πανελλαδικές: Οι μαθητές γύρισαν την πλάτη στα «ΑΕΙ» του Γαβρόγλου
Αρκετά από τα τμήματα ανάμεσα στα 105 που αποτελούν μετεξέλιξη των ΤΕΙ και τα 28 εντελώς νέα έμειναν στα... αζήτητα με κριτήριο τον αριθμό των υποψηφίων που τα είχαν ως πρώτη επιλογή στο μηχανογραφικό τους
Αποτυχημένη εκ του αποτελέσματος αποδείχθηκε η προσπάθεια του πρώην υπουργού Παιδείας Κωνσταντίνου Γαβρόλγου να προχωρήσει είτε σε ανωτατοποίηση τμημάτων ΤΕΙ είτε σε δημιουργία νέων πανεπιστημιακών τμημάτων.
Υπήρξαν τμήματα ανάμεσα στα 105 που αποτελούν μετεξέλιξη των ΤΕΙ και τα 28 εντελώς νέα που έμειναν στα... αζήτητα με κριτήριο τον αριθμό των υποψηφίων που τα είχαν ως πρώτη επιλογή στο μηχανογραφικό τους.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπ. Παιδείας που επεξεργάστηκε ο εκπαιδευτικός αναλυτής Στράτος Σρατηγάκης και παρουσιάζει η Καθημερινή, προκύπτουν τα εξής:
- Τα τμήματα που αποτέλεσαν την πρώτη επιλογή λιγότερων από 20 υποψηφίων ήταν 26, με το τμήμα Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής στο Μεσολόγγι να αποτελεί την πρώτη προτίμηση μόλις ενός υποψηφίου. Από αυτά τα 26 τμήματα τα τρία είχαν βάση μεγαλύτερη από 10.000 μόρια και σε άλλα τρία όλοι οι επιτυχόντες είχαν λιγότερα από 10.000 μόρια.
- Μόλις σε 24 τμήματα ο αριθμός των υποψηφίων που τα δήλωσαν ως πρώτη επιλογή ήταν μεγαλύτερος από τις προσφερόμενες θέσεις. Κυρίως τα τμήματα αυτά είτε έχουν αντικείμενο καλής ζήτησης στην αγορά εργασίας είτε ανήκουν σε ΑΕΙ με ισχυρό brand name.
Όπως επισημαίνει ο κ. Στρατηγάκης, «τα τμήματα που αντικατέστησαν τα τμήματα των ΤΕΙ που καταργήθηκαν δεν δημιουργήθηκαν με σκοπό να ικανοποιήσουν τις επιθυμίες των υποψηφίων, ούτε τις ανάγκες της αγοράς. Αντίθετα δημιουργήθηκαν με κριτήριο τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις σε διάφορες πόλεις και επίσης με μέλημα να είναι φτηνές οι σπουδές, να μην έχουν δηλαδή πολλά εργαστήρια με ακριβό εξοπλισμό».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.