Εκδήλωση στο λιμάνι της Ραφήνας για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές

Εκδήλωση στο λιμάνι της Ραφήνας για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές

Οι καταναλωτές θα ενημερωθούν σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, αλλά θα λάβουν και χρήσιμες συμβουλές σχετικά με το τι πρέπει να προσέχουν

Εκδήλωση στο λιμάνι της Ραφήνας για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές
Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μάθε τα δικαιώματά σου και διεκδίκησε τα», που διοργανώνουν το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» θα πραγματοποιηθεί ενημερωτική δράση, στις 22 Ιουλίου 2016
, από τις 07:30 έως τις 11:00, στο λιμάνι της Ραφήνας, με την υποστήριξη του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής και με τη συνδρομή του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας.

Ακόμα, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και για τη δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης εγχώριων καταναλωτικών διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας, στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» (Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Αθήνα). 

Παράλληλα, οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να βρουν χρήσιμες συμβουλές για το τι πρέπει να προσέχουν όταν ταξιδεύουν και ποια είναι τα δικαιώματά τους έναντι των προμηθευτών (ακτοπλοϊκών εταιρειών, ταξιδιωτικών πρακτορείων, εταιρειών ενοικίασης οχημάτων, τουριστικών καταλυμάτων και ξενοδοχείων, καταστημάτων λιανικού εμπορίου ιδίως κατά την περίοδο των εκπτώσεων κλπ) στην ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας (www.eccgreece.gr) και του Συνηγόρου του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr).

Σημειώνουμε πως κατά τη διάρκεια της  εκδήλωσης στο λιμάνι της Ραφήνας την ερχόμενη Παρασκευή, στελέχη του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» θα βρίσκονται δίπλα στην είσοδο του λιμανιού της Ραφήνας και θα ενημερώνουν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους στις ακτοπλοϊκές μεταφορές, για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, καθώς και για τις διαδικασίες φιλικής επίλυσης, οι οποίες είναι απλές και χωρίς κόστος, παρέχοντάς τους πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα.
Κλείσιμο

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης