Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ρόλος στο θέατρο, την τηλεόραση ή τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο που με τόσο πάθος αγάπησε. Ένας αντι – ήρωας, που εμφανίζεται από το πουθενά και κλέβει την παράσταση. Γιατί ο Ιάσων Τριανταφυλλίδης, που έφυγε ξαφνικά και πρόωρα χθες από τη ζωή σε ηλικία 61 ετών, ήταν όπως τόσο εύστοχα τον περιέγραψε το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης στο αποχαιρετιστήριο μήνυμά του, «ένα εξωτικό πουλί, άπιαστο και γοητευτικό…».
Μοναδικός σε όλα του. Διαβασμένος όσο δεν έπαιρνε, σε θέματα πολιτισμού, κινηματογράφου, μουσικής, θεάτρου και τηλεόρασης. Μια κινητή εγκυκλοπαίδεια. Αυστηρός, και αιχμηρός στις κινηματογραφικές και τηλεοπτικές κριτικές του, διατηρώντας πάντα το θάρρος της γνώμης του ακόμη κι όταν αυτή ήταν κάθετα αντίθετη με το συνάφι του ή την κοινή γνώμη και έμοιαζε προκλητική, ενοχλητική. Ο Ιάσονας δεν μάσαγε ποτέ τα λόγια του. Τα «έχωνε» άγρια όταν το ένιωθε, δημοσίως, αδιαφορώντας για τα σχόλια και τις εντυπώσεις.
Αυτό εξάλλου έκανε από την αρχή της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας. Δεν επέτρεπε σε κανέναν να τον φιμώσει, να τον αποκλείσει, έκανε πάντα αυτό που του άρεσε, αυτό που πίστευε. Το προσπάθησαν κάποιοι κατά το παρελθόν, με αφορμή την ιδιαιτερότητα στην ομιλία του, εκείνο το «ρ» που τόσο χαριτωμένα πρόφερε «γ», μετατρέποντας, δυναμικά και ακομπλεξάριστα αυτήν την κατά πολλούς «αδυναμία» του, σε ένα δυνατό σήμα – κατατεθέν του: «Έχουν γραφτεί τέρατα για τον τρόπο ομιλίας μου. Εκείνη την εποχή δεν έβγαιναν στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο άνθρωποι που δεν έλεγαν το "ρ". Αν είχα ακούσει αυτά που μού έλεγαν στην αρχή θα έπρεπε να μονάσω σε κάποια σκήτη του Αγίου Όρους» είχε εξομολογηθεί ο ίδιος.
Ήταν τέτοια όμως η ευφυία του και τόσο ιδιαίτερη η αίσθηση του χιούμορ του που δεν του επέτρεπαν να δίνει ιδιαίτερη βάση στα λόγια του κόσμου. Κι από την άλλη, όσο αυστηρός, και κάθετος και φωνακλάς έμοιαζε άλλο τόσο τρυφερός και γλυκός ήταν. Ένα πλάσμα με καρδιά μικρού παιδιού που αγαπούσε με πάθος, πρόσφερε πάντα απλόχερα τη βοήθειά του σε όποιον την χρειαζόταν και γελούσε δυνατά, πολύ δυνατά καλύπτοντας τα πάντα γύρω του.
Κλείσιμο
Επί 40 ολόκληρα χρόνια ο Ιάσονας Τριανταφυλλίδης άφηνε το έντονο αποτύπωμά του με την πένα ή τον λόγο του ως δημοσιογράφος, κριτικός κινηματογράφου και τηλεόρασης, σε πλήθος εντύπων, εφημερίδων και περιοδικών αλλά και στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση, μέσα στα οποία επίσης εργάστηκε.
Η αγάπη του για το γράψιμο όμως δεν περιορίστηκε μόνον στη δημοσιογραφική του ιδιότητα αλλά επεκτάθηκε και στη συγγραφή. Έγραψε περί τα 20 βιβλία, τα περισσότερα από τα οποία αφορούσαν στην μεγάλη αγάπη της ζωής του, τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο, αφιερωματικές εκδόσεις για σημαίνοντα πρόσωπα του καλλιτεχνικού χώρου όπως ο Μιχάλης Κακογιάννης, ο Δημήτρης Χορν, ο Γιώργος Τζαβέλας η Σάσα Ντάριο ενώ έχουν κυκλοφορήσει επίσης συνεντεύξεις του με δημοφιλείς ηθοποιούς μεταξύ των οποίων η Αλίκη Βουγιουκλάκη, η Ρένα Βλαχοπούλου, ο Κώστας Βουτσάς, Μπεάτα Ασημακοπούλου κ.α. Πολλά κείμενά του έχουν επίσης συνοδεύσει δισκογραφικές εκδόσεις σημαντικών τραγουδιστών – μουσικών δημιουργών όπως η Τζένη Βάνου, η Σοφία Βέμπο, η Μαρινέλλα, ο Τόλης Βοσκόπουλος, ο Γιάννης Σπάρτακος, ο Νίκος Μαμαγκάκης.
Το απρόσμενο φευγιό του Ιάσονα Τριανταφυλλίδη μοιάζει για όσους τον γνώρισαν, τον συναναστράφηκαν και τον αγάπησαν, σαν μια από εκείνες τις συνηθισμένες πλάκες του. Κι είναι σαν να περιμένουν να εισβάλλει ξαφνικά, βιαστικός και θορυβώδης και να φωνάξει, αυτό το τόσο χαρακτηριστικό και υπέροχο «σε λατγεύω».
Η La Roche-Posay γιορτάζει 50 χρόνια δερματολογικής φροντίδας προσφέροντας καινοτόμες λύσεις που συνδυάζουν ορατά αποτελέσματα και σεβασμό στην επιδερμίδα.