Ζωηρό είναι το ενδιαφέρον των Ελλήνων ψηφοφόρων, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, για τη συμμετοχή στις ευρωεκλογές μέσω επιστολικής ψήφου, όπως φαίνεται από τις εγγραφές.
Στην εφαρμογή epistoliki.ypes.gov.gr, που ενεργοποιήθηκε τη Δευτέρα (19/2), εγγράφονται οι πολίτες που είναι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους και που επιθυμούν να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα από το σπίτι τους. Για τους Έλληνες του εξωτερικού η επιστολική ψήφος είναι ο μόνος τρόπος για να ψηφίσουν στις προσεχείς ευρωεκλογές.
Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, οι εγγραφές έχουν φτάσει τις 14.588, με το 72,4% να είναι εντός Ελλάδας και το 27,6% εκτός.
Τα νέα στοιχεία για την επιστολική ψήφο:
Αναφορικά με τις ηλικιακές ομάδες των Ελλήνων ψηφοφόρων, οι περισσότεροι είναι μεταξύ 41 και 60 ετών (46,8%).
Τέλος, το μεγαλύτερο ποσοστό είναι άνδρες φτάνοντας το 59,7% ενώ οι γυναίκες είναι 5.879, δηλαδή αποτελούν το 40,3%.
Η πλατφόρμα για την επιστολική ψήφο θα παραμείνει ανοιχτή για τους Έλληνες πολίτες έως τις 29 Απριλίου.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.