Η Κολοβού άνοιξε λογαριασμό για να… σωθεί το σπίτι της
Η συνταξιούχος δημοσιογράφος, με ανάρτησή της στο Facebook, αφού ευχαρίστησε τους πολίτες για το κύμα συμπαράστασης, ανάφερε ότι στον λογαριασμό, «όλοι μπορούν να κατάθέσουν συμβολικά έστω και ένα ευρώ»
Λογαριασμό σε τράπεζα προκειμένου να «διασώσει» το σπίτι της που βγήκε σε πλειστηριασμό, άνοιξε η δημοσιογράφοςΙωάννα Κολοβού.
Η συνταξιούχος δημοσιογράφος, με ανάρτησή της στο Facebook, αφού ευχαρίστησε τους πολίτες για το κύμα συμπαράστασης και αλληλεγγύης που επέδειξαν με αφορμή την έξωσή της, ανάφερε ότι στον λογαριασμό, «όλοι μπορούν να κατάθέσουν συμβολικά έστω και ένα ευρώ».
Όπως χαρακτηριστικά λέει «θα αποτελεί ψήφο στην προσπάθεια όλων μας για να διασωθεί η πρώτη κατοικία κάθε Έλληνα πολίτη και ευάλωτου δανειολήπτη».
Μάλιστα, σε ερώτηση διαδικτυακής της φίλης αν τα χρήματα προορίζονται για να «καλυφθεί το ποσό» που χρωστά η δημοσιογράφος, η Ιωάννα Κολοβού απάντησε «είναι για επαναγορά του σπιτιού». Ωστόσο, η δημοσιογράφος , λίγες ώρες μετά «κατέβασε» την ανάρτηση.
Αναλυτικά στην ανάρτησή της η Ιωάννα Κολοβού αναφέρει:
Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα απ την ψυχή μου, όλους τους Έλληνες πολίτες, για το τεράστιο κύμα συμπαράστασης και αλληλεγγύης που επέδειξαν με αφορμή το μεγάλο πρόβλημα μου με αποκορύφωμα την εισβολή στο σπίτι μου σπάζοντας τη πόρτα.
Κλείσιμο
Σήμερα γνωστοποιώ τον λογαριασμό μου στην Τράπεζα Πειραιώς στον οποίο όλοι μπορούν να κατάθέσουν συμβολικά έστω και ένα ευρώ! Δεν θα πάει χαμένο. Θα αποτελεί ψήφο στην προσπάθεια όλων μας για να διασωθεί η ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ κάθε Έλληνα πολίτη και ευάλωτου δανειολήπτη. Όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε!! Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και σας παρακαλώ κοινοποιήστε το!
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.